Mogelijk is het in ieder geval wel ;)
|
Je moet jouw Alcantara even kammen.... ;)
Het ziet er wel heel mooi uit! |
Quote:
Ik hou van wild :D :D |
jongens ik heb dit ff doorgelezen, en dat airbag verhaal ben ik het niet helemaal mee eens, als je je airbagmodule gewoon op de orginele plek monteerd waar hij bij de donor zit kan er weinig mis gaan, je airbag systeem werkt namelijk door een knikker in de module bij een bepaalde kracht/klap vliegt de knikker over een een soort van bergje wat je airbags activeerd. niet meer en niet minder! dus voorbeeld je rijd met een golf4 met 50 op een boom, of een golf2 de klap/kracht word niet anders.
|
de klap wordt niet anders, maar de snelheid van opblazen en lucht verliezen worden op hondersten van secondes getimed op die specifieke auto.
Als een airbag te vroeg of te laat opblaast en lucht vasthoudt doet hij meer schade dan goed |
als zo ding afgaat is ie in 1x strak en de lucht loopt direct weer weg, dus ik zie er geen probleem in. maar daar zijn de meningen hier duidelijk over verdeeld ik zal het er morge is over hebben bij ons, kijke wat de jongens zeggen.
|
1 Belangrijk verschil is dan ook dat een Golf 4 carosserie de botsenergie veel beter laat wegvloeien in de kreukelzones en dergelijke voorzieningen. Een Golf 2 is wat dat betreft iets stugger, waardoor de airbag bij wijze van spreken bij een klap met 25km/u al open gaat waar deze in de Golf 4 pas bij 50km/u open ging.
(ofwel; ik denk dat de afstelling op hoeveel Newton de airbag geactiveerd moet worden totaal niet meer klopt) Dat je het erin krijgt en ook werkend klopt zeker. De vraag is alleen of je blij bent met de werking als het eenmaal zover is. |
Ja een stuurkolom zoals van de golf 2 die iets in de richting van je gezicht komt en dan een airbag losgooit is natuurlijk hartstikke veilig :screwy:
Sorry hoor maar hoe debiel ben je als je dat in een golf 2 gaat zetten :shake: Heb al menig ongeluk van dichtbij gezien en paar keer mensen uit golfjes en ook andere 80's auto's geknipt maar een airbag zal je echt niet helpen en alleen maar meer schade veroorzaken aan je gezicht en nek. @Pewi -->als zo ding afgaat is ie in 1x strak en de lucht loopt direct weer weg, dus ik zie er geen probleem in. Het is een kleine explosie...............en als die dichterbij je gezicht komt dan uitgerekend door de pyrotechnici van VW............ http://www.youtube.com/watch?v=UTJWp_l4TWU Even goed naar kijken, dus bij deze crash...........terwijl je gezicht bijna op het stuur ligt wil jij een uitklappende airbag? :screwy: |
Of je maakt er zoals de mijne een combi van, golf 3 dash en golf 4 interieur. :D
|
Quote:
Hoe verklaar jij dan verstelbare stoelen? Maar eens even naar VW bellen hoe ik dat ding exact af moet stellen, ookal zit het kut, want stel dat mijn gezicht iets anders zit dan berekend? :O Ik zie het probleem ook niet, lekker inbouwen. |
Een crash van een golf 2 vergelijken met een golf 4. :screwy:
En ze berekenen de airbag aan de hand van de gemiddelde grootte van de bestuurder. Is natuurlijk een gemiddelde..................maar ja ze doen er ook een paar jaar over he. Maar lekker een airbag in je golf 2 zetten :thumbup: Misschien een airbag met een apart knopje erbij. Dat jezelf kunt beslissen of hij wel of niet af moet gaan. |
Wat ik niet snap...mk2 heeft standaar zulke mooie interieurs. Waarom zou je dat willen veranderen? Zeker als je een mengelmoes van meerdere types gaat gebruiken vind ik het echt geen porum!
Just my 2 cents |
:goodpost:
|
Quote:
Nou, als je al een mk4 motor hebt en daarom een mk4 tacho moet gebruiken, kan je net zo goed het hele dash omzetten. :D En dan om het compleet te maken ook maar de hele mk4 kabelboom en de mk4 verstelbare stuurstang erin. Och ja, dan ook maar een mk4 interieur erbij om het geheel compleet te maken :D |
Ja klopt alles is passend te maken maar is meestal kwestie van geld ;)
Ik heb ook een Mk4 dash ook alweer 3jaar wordt tijd voor wat anders :D Bram :( ik heb een mengelmoes corrado/Sparco/Mk4 :( :D Maar begrijp je volkomen kerel er is eigenlijk niks mooier in een 2 als een Edition Recaro interieur. :thumbup: |
ja jouw auto is echt lelijk gerard:d:d
zoals het bij roger en gerard gedaan is heb ik er absoluut geen problemen mee,integendeel.maar meestal word alles cheapass aan elkaar geducttaped als het ook nog niet veel mag kosten..... |
IK ben eerlijk Gerard. Van buiten is jou auto volledig mijn smaak. Maar interieur had ik persoonlijk volledig anders gedaan! Kwestie van smaak. Maar zoals de pul al zegt. Bij jou is het wel goed gebeurd en zit alles er superstrak in.
@ Ronaroot. Golf 2 met Golf 4 motor rijdt met mk2 klokjes erin nix minder dan met mk4 klokjes. Heb hier in de buurt genoeg golfjes gezien met een tdi uit een mk3 of mk4 en hebben ook nog orginele klokken zitten. Het is gewoon maar net wat je wensen zijn. Ik zie het liefst alles orgineel en wel een dikke motor zeg maar! |
Quote:
Was ook maar een geintje Bram ;) |
haha Mooi man. Wat denkje...eindelijk eens iemand die niet alleen maar zegt dat ik een superdikke bak heb.
Is het overigens wel hoor. Mar dat wist wol nou! |
Quote:
:thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 06:35. |