Lijkt me echt super! mooi in de buurt :D :thumbup:
|
Hoe zit het met Wolfsburg Editions? Op kenteken heb ik wel Edition staan ;)
|
Quote:
altijd welkom en het is dus een edition dus je mag (moet) :D op het afgezette stuk staan :thumbup: gr pieter. |
Quote:
ff voor de duidelijkheid: Wolfsburg Edition is alleen in Amerika uitgebracht Edition One (zoals je ook kunt lezen in de link) is de officieële benaming voor deze uitvoering die in Europa is uitgebracht ;) En die hebben idd ''Edition" op kenteken staan,dus JIJ bent zééker welkom, :thumbup: maar toeschouwers/bezoekers zonder een uitvoering die in de eerste post staan, zijn uiteraard zéér welkom om even een kijkje te komen nemen, er is voldoende/ruime (en verharde) parkeergelegenheid rondom het terrein :D echter is het ''show'' terrein (vanwege de grootte/beschikbare ruimte)alleen toegangelijk voor de ''EDITION'' uitvoeringen van de Golf MkII zoals bovenin beschreven :) |
natuurlijk kom ik..(helpen)
kan t lopend doen |
Quote:
Do must komme!! :lmao: Jij Moet komen! :D You have to come! :cool: Du musst dabei sein! :thumbup: |
fansels
natuurlijk of course aber natürlich |
Ok, dan komen wij wel denk ik. Mijn vriendin met haar Edition ;) En ik rij mee of pak voor de lol de GTD nog even mee :)
Is er iets van een flyer ofzo? Dan kan ik hem ook op onze website zetten |
1e opzetje van de Flyer toegevoegd in de eerste post.
volgende week de definitieve :thumbup: Grote versie |
ik ben dr bij.. :thumbup: ik hoop dat me rallye dan af is!! :cool: anders kom ik met de mk1 of country!!! :thumbup:
|
Quote:
Top Danny! :thumbup: je hebt iig keuze genoeg met wat voor auto je komt ;) :D |
Neej het moet andersom zijn alberto, omdat je hier mag
Spammen met een ledenaantal van tweeendertigmiljoen verwachten We natuurlijk dat er een deel van de opbrenst naar de forumpot gaat voor de server die door jullie msn gebruik gesmolten was :D |
Sja misschien dat gerk en lennart de shop wel willen bemannen?
|
Ik ook :D
|
Quote:
:thumbup: hier worden weer ideeën uitgewerkt lees ik net :D |
Quote:
Heb zo juist ff een donatie gedaan kameradski ;) :thumbup: |
ik ga ook zeker heen. :thumbup:
mits er niks tussen komt. |
Quote:
het is op zondag...wat kan daar nou tussen komen :D en als je nog wat onderdelen nodig bent van een wolfsburg dan heb ik nog wel wat liggen. gr pieter. |
Quote:
De avond ervoor is het Koninginnenâch Pieter, :giggle: .ach hooguit een beetje brak van de avond ervoor :beer2: ,maar koffie en een vette hap in de vorm van een balletje gehakt en of patatje doen dan wonderen,én dat is aanwezig aldaar :D :thumbup: |
Quote:
Frisian meatballs ût Fryslân jonguuuh :rock: (tenminste dat heb ik mij laten vertellen) :D :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 00:10. |