![]() |
Probeer eens een H en een J te draaien :tongue:
(just kidding) en die site is idd. ranzig |
Quote:
jij ook altijd met je Q ...... ik moest laatst nodig joh, volgens mij heb ik et hele alfabet eruit gescheten.. |
Als je echt leuk en interactief wilt poepen moet je ook meedoen aan een cursus figuurpoepen :rolleyes:
|
ik had laast de letter i 6 keer in een keer in de wc anaal gedumpt en idd de puntjes op de i ook :D
|
Quote:
foto foto foto !!!!!! |
Hah, daar kunnen jullie nu wel grapjes over maken, maar je moet eens bij ForumFreak in de klas zitten, zit ie naast je een hele anale symphonie te blazen echt ranzig deze gozer.
Zit ik rustig met mijn blikje fanta en witte boterhammetje la vache qui ruit (de koe die lacht (want hij wordt niet geslacht)) Begint ie toch te blazen en stinken bah! hij laat ook te pas en te onpas boeren... echt naar. Wat ook naar is is het Scheppen van je scheet. gewoon een wind laten dan gauw je hand erbij en de aroma op proberen te vangen, dan snel je dichte hand onder iemands neus en openvouwen. Het vergt wat oefening maar als het lukt, Succes gegarandeerd! :D :D |
vertel mij wat over die gozer... heeft een half jaar bij ons op de afdeling stage gelopen.... dus ja, hij stinkt!
Ennnuh, wat een topic over een scheet allemaal teweeg brengt :biggrin: |
Quote:
bwahahah....nie lullen aad...jij bent de vuilak van ons twee...jij stinkt zelfs erger dan die iranees die je de opleiding hebt afgescheten en geboerd! |
Quote:
nou bij getronics was ik altijd fris en fruitig :D |
Een frisse wind in het bedrijf... :p
|
khad net een mooie was een uitroepteken of een omgekeerde i tis net hoe je het bekijkt...en hij lag netjes met zijn kopje boven het water :D
ben benieuwd hoeveel zo`n ding weegt :D |
ik probeer steeds VW te schijten, maar is nog knap lastig... :tongue:
|
Quote:
Als het gelukt is graag een foto maken, dat wil ik wel eens zien! |
Rate my poo, ohh wat een ranzig plaatje! Niet goed om daar naar te kijken als je net gelunched hebt! :eek:
|
Quote:
Ik zal mijn best doen... Ben nog op zoek naar het juiste voedsel en dergelijke voor de juiste stevigheid van mijn balblabi blo blaa blo bli blaaah blia blao bluh... vies praat :p |
Wel knap dat ik op bijna geen 1 plaatje gebruikt plee papier zie :D
Zou toch eerst mijn aars afvegen voordat ik (uberhaupt) een foto zou gaan maken!! |
Nu.nl
Quote:
|
is leuk als je met zijn 8en op wintersport gaat, en dan sóchtends met de gondel omhoog moet, en dan meer dan een kwartier in zo'n afgesloten bakkie moet zitten, :eek: :frown:
is niet gezond |
Quote:
op mtv met steve-o en die andere knakker zaten in een skilift en die ene liet een gore scheet in die kabine...toen moest die steve-o kotsen als een varken van de lucht :D iemand al witte schijt gezien of gele sneeuw :D:D:D |
Gele sneeuw heb ik al gezien!
In onze tuin. De hond bevuilt e.e.a nu hij incontinent is...... |
All times are GMT +1. The time now is 10:27. |