300 euri?? Hij staat nu op ebay voor 300 euro en nog 3 dagen te gaan... daar komen echt nog wel een paar euri's bij hoor!!
|
ik ben er helemaal weg van moet ik zeggen!! op die hajee laat zien komt het best mooi uit. die gechopte spiegel zijn ook wel geinig.
|
Quote:
rechtermuis klik (voor de linkshandigen links klik) save target as... opslaan. lukt dat niet??? gewoon printscreen doen. "paint openen" Ctrl + v indrukken, de zijkantjes eraf knippen en hup je heb hem |
Als ik die grillen zie, dan hoor ik een stemmetje in mn hoofd zingen: "Bassie en Adriaan, Bassie en Adriaan, dat zijn de beste vrienden die je maar kunt vinden ..." Ze hadden toch zo'n rode wagen met die inklap-koplampen?! Op een of andere manier doen deze grillen me er aan herinneren! :D
Maar desalniettemin een hele vette grill (alleen al om de exclusiviteit ervan :P ) |
ja, dat was een honda prelude..
daarvoor(voor de echte oude jeugdigden) reden ze met een matra rancho.. :biggrin: |
foto!!!
|
Quote:
:biggrin: hehe!hier istie! en nu nog ff de matra, jeugdsentiment, en écht oldschool: |
super vet die honda die wil ik ook!!! lol
|
zoon matra ben ik nog naar op zoek geweest, maar daar zijn dus echt geen apk waardige exemplaren meer van te vinden...
voor een redelijke prijs dan. en volgens de rdw database is die van bassie en adriaan ook niet meer ;) en die honda van ze is ookal gesloopt... |
Quote:
Jeugdsentiment! :) |
als je van almelo richting deventer rijd, staat er ter hoogte van bathmen
nog wel een gele caravan van B&A ergens aan de rechterkant! cooool! ;) |
Dat klopt ja, ook zien staan :D
|
die is toch opgebrand??? :redface:
|
Je moet er van houden om het erop te hebben...niet mijn ding iig..
Ik vind het rommelig uitzien.. :rolleyes: |
en wat dacht je dan van die porsches die er staan als je dus van almelo naar deventer rijd geloof voor afslag rijsen ofzo
|
Quote:
ja , da's lammertink porsche in enter.. :biggrin: verzorgt ook enkele dikke race-porsches..! |
zo, die gril is verkocht voor 793 euro :D
|
wow!!
zo`n grille zag ik laatst nog in een slopertje bij ons uit `t dorp!! ;) |
da's dan ook dom om te laten liggen ;)
|
Maar bassie en Adriaan reden voor de matra en de prelude in een buggie .
Ze reden in een Ruska en dan het model classic. Iemand daar pics van |
All times are GMT +1. The time now is 16:49. |