![]() |
Quote:
Das zo'n sierstukje hoor, das het eerst wat'r af gaat en de verkoop ingaat (bij deze :) ) |
Ze staat thuis!
Daarnet even tblokje om gereden, heerlijk gewoon ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hier stond ze nog vuil
![]() ![]() ![]() De vriendin is'r ook blij mee ![]() ![]() ![]() Dan er es een namiddagske ingevloegen met allerhande poetsmiddelen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() schitterend, hoe origineel ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Echt een gave auto! dikke complimenten!
|
super mooi, zoeen moet er bij mij ook nog s komen!
|
Thanks mannen! Love it 2
|
Hele nette karmann Jenz :cool: ,
Die USA achterbumper staat vele malen beter zo! :thumbup: Johan. |
jenz ook via dit forum veel plezier ermee! en die fotoshoot;) mischien wil de lowghia ook wel meedoen! wil geen dateline voor je stellen hoor johan;)
|
@ Bas (het is toch Bas hé) Das idd een goed idee, zou wel ferm zijn zo'n gigantische Karmann shoot!
|
Ja het is bas;) gaan we doen
Nou heb ik nog een hele weg af te leggen;) |
Nog wa fotokes gevonden op m'n vriendin hare kodak
![]() ![]() ![]() |
Hey Jens..
Zijn er nog vorderingen bij de karmann? |
Hoi hoi, vorige week een nieuwe Delco gemonteerd van Bosh (origineel, schijnt redelijk moeilijk te vinden) en vorige week de nummerplaten binnengekregen
(Voor achteraan een vierkante en vooraan zelf eentje gemaakt in paint en geplastificeerd :D) Volgende week zondag ga ik ermee naar Freddy files in Ninove, dat wordt de eerste serieuze rit! |
Dikke karmann makker ;)
|
Thanks mateke, uwe nieuwe bug is ook dik. Vette basis, wordt echt knap!
Btw deze is zondag op Freddy files te zien (als alles goed gaat) |
Hupla
![]() ![]() Ninove was great! (ps; de driehoek staat'r omdat alleman gevaarlijk dicht langs m'n karmann reden, ipv links naast de geleider te rijden :) ) |
Ziet er gezellig uit met het zonnetje er bij!
Op de achtergrond van de eerste foto is dat toevallig ratmann z'n karmann? Johan. |
Oei daar hebk niet opgelet, kwas te druk bezig met het zoeken van parkeersplaats (geven ze me dan zo'n kutplaats, vandaar de driehoek)
Ik heb'm wel zien staan, samen met doppie |
Die rat is trouwens echt heel erg gaaf! Net zoals die karmann die tegenover al die Harley's stond.. Grijs met dacht ik BRM velgen!
Heb nog even staan kijken bij je karmann. Ziet er vet uit, alleen nog even verlagen toch :thumbup: :D |
Quote:
Inderdaad die grijze karmann (woody van het ratlookvw.be forum) staat prachtig.. Die van mij komt toch zo laag niet hoor :D Maar inderdaad een setje spindles en een iets lager bandje (waarover ik nog steeds niet goed weet welke maat) zal'r goed uitzien ;) |
All times are GMT +1. The time now is 12:07. |