Quote:
uhmmm :confused: :biggrin: :biggrin: |
12.500... zat er dus dicht bij....in 2002 ja..25000 gulden dus
|
Leuk apparaat
Wil dit gedeelte wel hebben .. kan ik ook niksnutten in de oto : " Lounge and traction control system (Racelogic)" |
Dat ding was toch een TQ?
|
Evert had naar mijn mening deze "rims" gewoon moeten laten zitten.
Dit is denk ik wel één van de mooiste MK1's die ik ooit gezien heb !!!!! En ja Rene, hij was vroegah Wit.......... Heeft Jan Nieuwenhuizen ooit nog weer iets nieuws gebouwd ???? Ik heb hem een paar keer in de Performance gezien, maar daarna eigenlijk niet meer. Het is een 100% auto, maar hoe kom je in de lieve vrede aan zoveel cash om zo'n auto te kopen ?????? :( :( :( :( Grtz.................... LRR |
@ Evelyntje: wat weer lekker tegelijk !!! :wink: :wink: :wink: :wink:
|
op het gepolijste randje na zijn die wielen een stuk beter... of vol polijsten, maar liefst compleet velgen zilver met niet opvallende kapjes...
|
en een mooi kleurtje!!!! taftgroen lupo...heb ik OOOOOKKK
|
Quote:
naar ik weet was/is? hij bezig aan een Buggy en geloof dat hij van de opbrengst van die groene een gloednieuwe Fabia Combi heeft gekocht toen. |
Quote:
viel mij ook al op... zie het wel zitten... dikke ledere stoel met een sigaartje erbij... lekker loungen in je GTI :D |
Quote:
later waren ze ook vol gepolijst of verchroomd...blonk goed! maar kvind dit persoonlijk mooier |
Heerlijke auto! Heb hem nog kapot zien lopen in Polderputten 2 of 3 jaar terug, dat was wel minder (doet zeer aan mijn VW-hartje...) Maar is zo'n supervette bak! HEERLIJK!!!
|
Quote:
hmm... 2 jaar geleden was ik er volgens mij ook...wat ging er toen kapot dan? |
Eerst was hij op de parkeerplaats bezig met een koppelingskabel ofzo die geknapt was, en in de race stuiterde zijn uitlaat eronderweg
|
volgens mij was ik daar ook bij.....
was je er ook toen er een rode scirocco over z`n vooras gleed toen een parelmoerkleurige caddy 1 em afsneed? |
en in drachten klapte zijn uitlaat er ook al onder weg...
|
heb'm een keer zien sprinten in belgie, was niet echt onder de indruk voor een 16vg60 met +300 pk's onder de kap...
blijft een dikke auto natuurlijk :D |
Quote:
Gleed? Hij stuiterde er mooi overheen! |
was die golf van JD toch beter.
heb die velemalen voorbij zien knallen. |
Die 1.9 TDi 4 motion van die Belg (G&D Motorsport) is nog leuker :D die reed ook de corrado van Evert Dirker zoek op Lelystad :)
|
All times are GMT +1. The time now is 16:50. |