Quote:
En toch ha ik krekt wer een golfke 2 kocht.. mar net foar dagelijks.. :D :D |
Quote:
Inderdaad. De kwaliteit van nieuwere auto's, uitgedrukt in comfort en veiligheid etc., is veel groter dan bij 'n oude auto. Oudere auto's zijn gewoon wat lomper gebouwd, wat minder precies, wat voor minder comfort zorgt. Maar 't zorgt er ook voor dat het niet zo heel veel uitmaakt als er 'n onderdeel wat meer of minder versleten is... dat ding blijft toch wel doorgaan. :D |
Quote:
Ja, je hebt gelijk, draait lang door. En van een golf 2 kosten de onderdelen weinig. Dan heb je heel wat voor €100. Bij een "nieuwere" auto doe je niet veel voor €100 :eek: |
ik heb beide en een leon tdi van 2006 en een gti van 84, maar tot nu kost de gti meer als de tdi.
terwijl er genoeg zijn die alleen maar gezeik hebben met nwe auto's kortom het ligt ook eraan of je"geluk" met de auto hebt en hoe je erzelf mee omgaat! en ik heb zelf het idee als je de auto koopt en je blijft er verder vanaf dan blijft het vaak beter als dat je continu overal aanzit! dan bedoel ik het "tunen" |
Quote:
Hahaha, voor 100 euro koop je 'n complete Golf 2. :D En na 20 jaar mishandeling gaat zo'n ding gewoon stug door. :screwy: |
Quote:
Mishandeling :D :D Haha!! vooral die ouwe diesels kunnen ook heeeel lang.. En toch is een carosserie van een golf 2 ook hardstikke goed. Daar kan menig ander model auto van eind jaren 80 begin 90 niet tegenop.. :eek: |
Quote:
Allemaal die nieuwe moderne fragiele techniek, maar als je dan zo'n fancy schmancy motorblokje 'n paar honderd km zonder olie rijdt is de zooi al stuk. :D Dat is met die âhwe roestbakken wel anders, die rijden ook zonder motor nog prima. :lmao: |
allemaal dikke teut maar wel de "moderne techniek" in die ouwe barrels bouwen:d
|
Quote:
Nee joh! Allemaal niet op elkaar passende oude zooi bij elkaar schrapen en gewoon stronteigenwijs in elkaar schroeven. :D |
Zonder olie kunnen ze idd niet tegen.. :rolleyes:
|
Quote:
si Hans, si -x- |
All times are GMT +1. The time now is 08:38. |