'84er GTI heeft af-fabriek een 7-lamels grille zonder verstralers, MET rode rand... hoe graag jullie ook anders zouden willen. :)
|
Quote:
hoe graag ik ook anders wil? mhoaa maar gebasseerd op? uiteraard ben ik bezig om beide te hebben :D dan is het probleem altijd opgelost :thumbup: |
hier mijne 84er gti. om precies te zijn van 30 juni 84 :tongue:
let niet op de kwaliteit van de foto, is een oude foto.. heb geen nieuwere foto's ervan omdat de wagen nu uit elkaar is om op te knappen... |
Quote:
Amen |
Deze kwam ik tegen op autoweek.nl
|
is die LH 56 PH iemand van hier toevallig? Mooie vonst Tim!
|
De mijna mag hier niet in de lijst, ik heb geen kleine uitsparing voor de uitlaat....
:D |
Een maat van me, Pibbe heeft er 1 in originele staat.
http://www.volksforum.com/forum/sho...12&page=2&pp=20 |
Mmm zie dit topic nu voor het eerst. :thumbup:
Hoeveel originele NL-ers zouden er nog zijn. 1. 2H-2H -- LJ-88-HK 2. Arnaud -- LN-11-GZ 3. Jetta MaNiA --KV-75-NY 4. Misha -- LP-42-KZ 5. ?? -- KX-26-FZ 6. ?? -- LK-92-KP |
Ik heb de hier LP-42-FV staan. :thumbup:
|
Quote:
|
@misha mooi ding maar zie nog wel wat dingetjes :thumbup: pedaalrubbertje, deurschakelaar voor je binnenverlichting...
maar je rechterspiegel hoord die er wel op? dat is toch 1 die je alleen aan de spiegel zelf versteld? dus zonder dat knopje aan je deurpaneel? want ook een buitenspiegel rechts was een optie.. verder leuk ding hoor! hier nog enkele van mijn oude gti na het spuiten: |
Quote:
|
het is ook mooier idd 2 spiegels maar wel unieker als die 1 zou hebben,maar snap het wel.
en je stoelen zijn nog best netjes alleen zou ik persoonlijk het schuim en stof van de zitting van links naar rechts verhuizen, dan breng je de zwakkere delen naar de handremkant van je stoelen en blijven ze langer netjes... |
Gewoon beetje voorzichtig instappen, moet ik bij de TDI ook met die Recaro's :tongue:
Ik zoek nog wel een wielboog linksvoor, daar zit een verkeerde op zoals te zien is. Valt me nu trouwens het kenteken van Tonni op, net als ik ook LP-42-.. :) |
|
mooi ding maar er is verder ook weinig gti meer aan als alleen de motor...
|
1. 2H-2H -- LJ-88-HK
2. Arnaud -- LN-11-GZ 3. Jetta MaNiA --KV-75-NY 4. Misha -- LP-42-KZ 5. ?? -- KX-26-FZ 6. ?? -- LK-92-KP 7. Tonni -- LP-42-FV 8. Tot nu toe 7 originele NL-se GTI's __________________ |
Quote:
deze is aardig opgeknapt! Ziet er nu beter uit zoals misha hem heeft!! |
Quote:
Zag hem laatst staan bij de AH....staat er top bij! Mooie grille ook :D |
All times are GMT +1. The time now is 05:30. |