wat is dit nou weer voor gezeur?
je gaat die golf gewoon afmaken en mee rijden! :mad: |
idd rene... gewoon afmaken dat ding!!!
en anders bied ik 260 voor de schroefset! ;) naar Gert... |
had je dat niet eerder kunnen bedenken?? Zat zondag nog in die afgelegen hoek daar, en had ik voor 275 die schroefset meegenomen :D
|
Quote:
:biggrin: |
moet ik nu dan 280 bieden :) bij deze
|
voor 339 staan ze op ebay... als dat tenminste dezelfde set is......
|
hahaha, nou Rene U verdient idd geval een nominatie voor meest veranderlyke persoon op het forum! :biggrin:
|
Tsja, waarom zou je 'm weg doen eigenlijk :confused:
|
He Christiaan !!
Das oneerlijk .. Ik had al een schone onderbroek voor morgen opgezocht ... |
Quote:
Algemeen bekend ;):D Schroefset?? 285 en ben over een half uurtje bij je ;):p |
pfff.... wat een sukkels zijn jullie allemaal zeg.. koop gewoon een nieuwe set en laat die gast lekker door twijfelen is denk ik ook een deel van z'n dag invulling (heb ik ook last van :D)
maar als jullie allemaal zoveel betalen voor een vinger in je reet, heb nog 10 schone. wanneer maken we een afspraak, 2800 euro in 1 minuut.... |
hahaha ik lig hier krom man!! :p
|
Quote:
Hmm ik ga nu toch maar recht liggen ;) mazzel |
ik zou zeggen, zoals ie nu is een 1000 Euro, want de carroserie is een &^%$# staat. en dat er boekjes bijzitten doet mij PERSOONLIJK eigenlijk niks. Ik bedoel die van mn vriendin zelfde kleur alleen wel een 1.1 met zwart skai interieur hebben we voor 800 gekocht en ZONDER ROEST ;)
|
Quote:
waar is die dikke vinger dan... :rolleyes: |
Duim in zijn mond Ries : foetus houding denk ik ...
|
Ik geef 251 euro voor de velgen, banden hoef ik niet.
|
Quote:
jep ;) |
Rene : wat ik een beetje als ondertoon proef bij je project is dat je het allemaal te lang vindt duren en dat de geldboom een beetje last van plotselinge herfst heeft .
Spiegel je niet aan andere projecten die al af zijn en waar het tienvoudige in is gestoken ... Wees blij met wat je hebt en beleef er plezier aan . Gewoon houden dat ding . Het bouwen is vaak leuker dan dat die meteen helemaal af is . just my 2 cents |
Hou maar op, jongens! In de eerste post heb ik al 500 geboden voor de schroefset! (maar dan krijg ik de auto erbij toch René?)
En anders 350 voor de pirelli's met banden, en dan mogen jullie verder uitvehten wie die auto verder uit elkaar trekt! Schikt het vanmiddag voor die pirelli's rené? :D :cool: |
All times are GMT +1. The time now is 01:07. |