Quote:
hij ziet er nog steeds even frisjes uit :) die wordt gewoon niet ouder..... |
Unipol Jonge :D
|
Quote:
dat polijststof houd je jong kumpel |
:d:d:d
|
Gaaf zeg, was mijn 1e Golf meeting, met het openbaar vervoer daar naartoe gegaan. Helaas nog geen rijbewijs, maar wel sindsdien besmet :D
|
zou wel super zijn als daar weer eens in de omgeving weer een meeting werd gehouden.
|
Volksdub is het dichtste bij :)
|
wel met een sprintje der bij. Dat mis je tegenwoordig op al die meetings.
|
haha en bij 2,12 loop ik langs
|
Fantastisch om die beelden weer eens terug te zien! Genieten gewoon.
|
Net ff anderhalf uur baarlo 95 bekeken :D
lache man sjonnies/anita`s gasten van new kids komen zelfs voorbij :tongue: en GTI`s werden toen gebruikt waar ze voor gemaakt zijn :D |
Quote:
Er is plaats genoeg in Baarlo. Als je ziet hoe nu het circuit erbij ligt ( wat d'r nog van over is ) echt om te janken! Maar de autogekte leeft hier in Baarlo nog steeds!! |
Misschien deze zomer maar eens weer een tochtje maken naar het Mekka van Nederland.
FF een toertochtje Baarlo even bij het restant kijken :) |
Wat is eigenlijk de reden dat daar niets meer gehouden word.
Ik ben er nog nooit geweest heb de filmpjes gezien en het zag er wel mooi uit. Als je ziet dat er ook zoveel internationale belangstelling was, hoe kan dan zoiets moois niet meer zijn? |
baan werd toen verkocht aan een project ontwikkelaar
die heeft de baan toen gebruikt om voor stalling alles behalve het restaurant/ tribune is er nog |
Aha op die manier, dus er zou nog wel wat gehouden kunnen worden. :D
|
moet je er ff wat chalets af halen
diend volgens mij nu als parkeer terrein voor die woon wangens |
Oei mooie filmpjes zeg! Ich war dabei. Weliswaar met een zweier diesel (ben meer van de dauer(b)renners) ;-) in gti looks. Races (stockar) mogen er niet meer. Helaas. Maar misschien nog wel mogelijkheden voor een meeting?
|
Circuit Baarlo 2010:
http://maps.google.nl/maps?q=51.345...3,0.010203&z=17 Denk niet dat daar ooit nog een meeting wordt gehouden.... |
Quote:
Als het goed moeten er nog meer op FTD staan ook van Drachten nog ik heb ze namelijk allemaal gedigitaliseerd . ;) |
All times are GMT +1. The time now is 04:28. |