laagste punt wordt door de lengte vd schokbrekers bepaald ( achter kan ie nog +/- 4 cm zakken op de laagste stand ( bumbstops )
voor zit ie aan zijn max. +/- 2 cm met de carter tegen de grond. thanx manne :) |
OPGELET IEDEREEN !!
Allemaal stemmen op peter (sixpack) http://www.vwforum.nl/ftopict-26959-bora.html |
door mijn stem sta je nu bovenaan..:)
|
wordt er werkelijk gevraagd naar de mooiste te stemmen?
Das toch niet zo heel erg moeilijk? :) |
En je loopt uit, Peter! :)
|
aha , zal es eff een x gaan kijken . thanx manne :D
|
en nog 1 erbij :D
|
Nog 1 erbij Peter ;)
|
maak uw keuze
cabrio 16v 10% [ 9 ] giant 0% [ 0 ] berendd 2% [ 2 ] hobbybob 1% [ 1 ] ll rs ll 2% [ 2 ] lunatik 25% [ 23 ] jettaracing 16% [ 15 ] tento 3% [ 3 ] VWfreakDYC 1% [ 1 ] sixpack 37% [ 33 ] Totaal aantal stemmen : 89 en weer eentje voor de driftig polijstende Pssseter |
Tis me nogal een eerlijke pol wah..
Dat moet je toch wel winnen |
lekker is dat, foto-shop mijn ex jetta eens op dikke wielen en shop em nog lager, en dan nog eens opnieuw(en dan ook zonder dat; "stem allemaal op Sixpack" gedoe... ;) ) kinderen! :)
|
hoezo? Peter heeft die wielen thuis liggen... alleen i.vm. de pekel nog niet onder de auto zitten...
En als je het er niet mee eens bent tommy, moet je gewoon niet stemmen, of op iemand anders :p |
ik stem zowieso niet... maar dan zal het wel aan mij liggen... ;)
kom op zeg... maar oke, tis ook de reden dat zulke polls hier niet verschijnen denk ik. (Maar ondertussen blijkt wel weer.. ;) ) |
maar ondertussen blijkt wel weer.....dat we graag iemand helpen :D
|
En het VWF beschuldigen van vriendjespolitiek? :p
|
Quote:
met alle respect naar Peter, maar ik vind dit gewoon zwaar kinderachtig. ;) |
zulke polls zijn altijd vriendjes politiek. grootste deel van die jongens is ook hier lid trouwens. maar vriendjespolitiek blijft het, ben daarom ook geen fan van zulke polls
|
en dat iemand zich zo druk kan maken om een poll :D
|
Quote:
Die iemand is algemeen, of is ik? Ik maak me er namelijk verre van druk om... Ik vind het een interessante ontwikkeling gewoon. ;) |
algemeen tommy... heb het topic op het vwforum ook door zitten lezen
|
All times are GMT +1. The time now is 06:46. |