Quote:
Een kennis van mij heeft een interieur wat erg naar vis stinkt, Nu wil hij dit eruit hebben, nu lijkt mij het bovenstaande erg geschikt, Maar deze is alleen te verkrijgen met de 4L en deze moet je gaan verdunnen, maar waarmee spuit je hem dan in. Gewoon zelf in een plantenspuit doen en het interieur ermee inspuiten? of hoe word hier bedoeld? B.v.d. Erik. |
Als je goed leest op de site van carclean bieden ze plantenspuiten aan die je erbij kunt gebruiken. De mengverhouding kun je op jouw link bepalen. Tja, APC kun je alleen in gallon jerrycans krijgen, maar je kunt het echt overal voor gebruiken dus dat komt echt wel op.
|
nee hoor, kijk maar bij de APC van Poorboy's World, gaat per 946ml....
beste werkt een extractor. (evt. huren bij boels, of even bij mij langswippen...) APC 1:5 aanlengen ongeveer, opsprayen met bv een plantenspuit (of een leeg flesje van bv HG gebruiken) lichtjes inboenen met een badstof doek, en best is om het uit te zuigen met een nat-droogzuiger of extractor.... succes! |
Bedankt voor jullie reacties,
Ga het eens bij hem aankaarten. |
er zitten vochtplekken in m'n deurpanelen en achterbank, hoe krijg ik dat weer netjes???
|
extractor is de beste en makkelijkste manier (evt. te huren bij boels voor n dagje...)
andere optie: bekledingreiniger en stoomreiniger |
Quote:
meer niet, geen huis,tuin, keukenmiddel??? |
All times are GMT +1. The time now is 08:24. |