Mooi auto, velgen staan er goed bij!
|
Zo vandaag nieuwe update, heb een net zwart recaro interieur kunnen kopen. Foto`s volgen nog, eerst even schoonmaken:D
|
Zo vandaag even de gehele interieur eruit gehaald, dit allemaal omdat er een ander recaro interieur in is gekomen. Eerst begonnen met alle delen van het nieuwe interieur schoon te maken met de hogedruk spuit (wat kunnen die vies zijn zeg, net of er iemand op heeft gescheten :tongue: ). Daarna ook de gehele binnenkant met de steamer gedaan:D Achterbank zit er nog niet in, omdat ik opzoek ben naar nette zwarte deurpanelen, omdat bij deze interieur deurpanelen zaten voor een 5-deurs. Teven heeft de achterbank van het nieuwe interieur ook hoofdsteunen, vind ik toch net even sjieker. Ben er wel wijs mee :thumbup:
Meer foto`s volgen nog, zodra ik andere deurpanelen heb. |
Super nette stoeltjes!
|
Quote:
Bedankt, ben er ook echt blij mee! |
Mooie stoelen ! Zal wel lekker zitten.
|
Zo vandaag even cl achterlichtjes gespoten (gekregen van spablauw, mijn dank hiervoor), ter afwisseling van de orginele lichten.
Van het weekend ga ik alles in bouwen (mits het optijd binnen is, meeste heb ik al), zoals nieuwe donkere knippers, achterlichten, nieuwe logo`s, deurpanelen, achterbank enz. Dus dan nog meer foto`s:D |
word een nette auto zo:thumbup:
|
Gister morgen maar even de passagiers deur vervangen voor een nette zonder een enorme vandalisme kras :D Al met al viel het mij behoorlijk mee, ook heb ik van 3 deurpanelen 1 nette gemaakt :thumbup: Dus van de orginele de elektrische raambediening eraf en van het nieuwe interieur de highline deurbak gebruikt. Interieur is zo goed als af, ga me nu nog even richten op de audio.
Verder gaat de auto deze vrijdag naar de polijster, dus even afwachten hoe die er bijstaat van het weekend. Ook heb een nieuwe vr6 lip gemonteerd, donkere knippers rondom enz. Volgende plannen zijn: -Dakje laten plakken/bestickeren -Nieuwe voorruit laten plaatsen -Schroefset moet nog geplaatst worden (al aanwezig) -Nieuwe logo`s rondom plaatsen (zijn onderweg) |
Meer foto's van die lamperij ?
|
Mooie 6 pitter man.... :thumbup:
Hoe rijd dat eigenlijk zo'n automaat bak achter een vr6? |
Ik vind het heerlijk rijden, je merkt het niet eens dat hij schakeld. Je ziet het alleen maar aan de toerentalmeter :D
|
|
vr6 automaat heb ik ook gehad,rijd geweldig idd....
lijkt wel 1 hele lange versnelling:d word steeds netter deze auto,alleen zou ik zelf afzien van het dak-plak-gebeuren..... (sorry,ben niet zo van de sticker-tjouninck;) ) |
Quote:
Dat stickeren doe ik, omdat het dakje vandalisme schade heeft. Vind plakken dan wel een leuke optie :thumbup: |
Quote:
oke,duidelijk.... maak er dan iig wat aparts van ;) :thumbup: |
|
|
Wordt een hele nette 3 zo! Wat voor sticker komt er op het dak?
|
All times are GMT +1. The time now is 15:45. |