Quote:
hey ja das apart!! |
hey Eddy dus toch die kant maar opgegaan!! en van harte met je eerste prijs letterlijk en figuurlijk :)
|
nou das dan klote
ik me de hele dag maar wat vervelen en dan is er een mk1 meet in de buurt?! volgende keer beter............. |
Quote:
Super reactie, je haalt me de woorden uit de mond! Een keer een servetje of blikje van de vloer te moeten ruimen vind ik helemaal niet erg alhoewel dat al niet al te netjes is, maar dit was echt belachelijk. Als baasje zie je toch dat t beessie begint te kakken en uit fatsoenlijkheid ruim je dat toch op? A-so-ciaal! Quote:
En ook nog van dezelfde eigenaar ook :thumbup: Ooit eens bij toeval getroffen op een meeting, aan de praat geraakt, aantal jaren later te kopp aangeboden gekregen en nu is hij de trotse eigenaar van deze "Silvertwins" :cool: ________________________________________ Anyway, voor ons als organisatie een zeer geslaagde dag! Erg veel voor ons onbekende auto's mogen ontvangen en weer leuke mensen leren kennen. Sfeertje was ook weer prima. Ikzelf had er een beetje de angst in dat de opkomst niet echt geweldig zou zijn, maar zowel qua niveau als hoeveelheid werd ik blij verrast! Veel en mooi! Nu moe maar voldaan op de bank, maar dat duurt niet lang denk ik. Moet maar eens een beetje slapen. Morgen een snipperdag, dus tijd voor de foto's :thumbup: Deze houden jullie dus tegoed ;) Bedankt voor alle reacties en de goede opkomst. Hierbij gaat ook alle dank uit naar alle vrijwilligers, juryleden en sponsoren voor het mogelijk maken van deze mooie dag. |
deze is erg vet! mooie kleur |
Hier nog ff een paar foto's van mij. Watercooled 2010
|
|
het was idd ondanks het beetje regen een super geslaagde dag
met tussen het meehelpen met de organisatie en het spreken met de vele bekenden ook nog tijd gehad voor het maken van wat foto's :D deze zal ik van de week wel even posten ;) |
Quote:
gefeliciteerd jochie :thumbup: |
Kon er helaas niet bij zijn dit jaar, maar ben blij voor de mensen achter Watercooled dat het weer nog een beetje fatsoenlijk was....dat maakt of breekt toch een beetje zo'n evenement !!!
Opkomst ziet er inderdaad goed uit en veel "nieuwe mk1's" inderdaad !!! Nou, ik beloof bij deze dat er volgend jaar ook zeker 1 nieuwe bij zal staan !!!! Groeten Fred |
Zeker een top meeting, ondanks het weer! :D
Hier een greep uit mijn foto's. Mocht je de originele resolutie willen hebben of staat jou auto er niet bij, stuur even een pbtje/mailtje@hyves, want ik heb er aardig wat gemaakt. Volgend jaar weer aanwezig, dan met de golf! Drie uur heen/terug half slapen in de trein is waardeloos... |
Quote:
Dat beloof je elk jaar :tongue: |
Quote:
ziet er goed uit eddie :thumbup: |
ziet er allemaal goed uit .. helaas niet bij kunnen zijn. misschien volgend jaar :thumbup:
|
Ik was vandaag ook in Assen, voor de 3e keer, maar dit keer was ik er niet met mijn 1er, maar met mijn dagelijkse auto (geen mk1), ik ben er samen met der supersprint en der Atze van dit forum geweest, die overigens met mij zijn meegereden.
Hier volgen 'n pak foto's wat ik vandaag heb gemaakt mk1diesel was er ook weer, 't was tenslotte 'n 'thuiswedstrijd' voor hem Mooie 76er GLS automatic Mooie 77er standaard Diesel 2 mooie Passat's De 83er Golf 1 CL automatic van m'n goede kameraad silbergti van hier op dit forum, ongeveer dezelfde auto als wat ik heb, maar ik dit keer dus niet mee in Assen was. Zwaluwstaart 'zerbombte' (waarschijnlijk) PiGo Een *kuch* zeer 'aparte' cabrio, voor wie hier liefhebber van deze stijl is, ik niet zo, maargoed, kon 't toch niet laten om er foto's van te maken + hier te plaatsen :D Een helemaal origineel gelaten 83er GTI Een licht veranderde GTI GTD, waarvan er overigens aardig wat waren in Assen Zo, dat waren ze van mij. Al met al weer 'n leuke dag gehad, flink wat mooie auto's op 't treffen in Assen, alleen 't weer was dit keer helaas minder, maargoed, 't weer is in dit gedeelte van Europa nou eenmaal grillig, daar valt niks aan te doen. |
Ik kon er helaas niet bij zijn ivm een damesbrommerforum meeting waar ik ook aanwezig moest zijn ;)
Sorry Arjan :tongue: |
Net zoals vorig jaar een gezellige meet, jammer van het weer maar er waren genoeg partytenten om even onder te schuilen. Snackcar was lekker en grote porties :D Jammer alleen van de lucht van de toiletkar :wow:
Wij waren er dit jaar wederom bij met de cabrio en ondanks dat we de concurrentie hoog vonden en het niet hadden verwacht zijn we toch naar huis gegaan met de 2e plaats onder de cabrio's! Organisatie bedankt en tot volgend jaar! |
Quote:
Heb nog wel ff aan je gedacht, maar dat lag eerder ergens anders aan :thumbup: Foto hiervan komt eraan! Ga nu met de foto's bezig en zal ze hier zo wel op zetten. Ajow de keutel |
Quote:
:rolleyes: Stond in de showroom van de Skoda boer aldaar :) __________________________________________________ _____________ Anyway, heb alle foto's er ff op gezet en zie zijn hier te vinden. Heel veel mooi spul dit jaar: Circuitauto's: Verschillen in smaak en style: Veel Polo's aanwezig dit jaar: Mooie bezoekerswagens: De rest dus op www.watercooled.nl :thumbup: |
And the winners are:
Polo/Audi50 #1 #2 #3 Derby #1 #2 #3 Jetta #1 #2 #3 Golf Cabrio #1 #2 #3 Golf #1 #2 #3 Caddy #1 Beste 'Ratlook' Algemene klasse Weinig deelnemers (de beide Passats wilden niet) De LT van VW Store Assen had in deze categorie alleen een prijs... Helaas heb ik hier geen foto van :redface: Domweg vergeten... Prijswinnaars, gefeliciteerd! __________________________________________________ ___________ Ik heb iig gisteren een hele leuke dag gehad en kwam moe maar voldaan weer thuis. Ik hoop dat jullie het ook naar jullie zin hebben gehad en dat we jullie volgend jaar ook weer in grote getale mogen ontvangen! En dat het weer dan een beetje meer meezit :D Tot volgend jaar! |
All times are GMT +1. The time now is 21:30. |