Goed bezig kerel :thumbup:
|
Vandaag nog een uurtje vrije tijd gevonden, gelijk de voorkant kaal gemaakt
|
Goed bezig Ivo! :thumbup:
|
Bekende heel bekende garage, is alleen zo ver rijden he dat Duitsland.
Hahaha post ook even een foto van het de Jetta sister die er naast staat. Gr Ronnie en goed bezig..!! |
haha, Vw Werkstatt Selfkant wordt al herkend. ;)
|
Quote:
u vraagt en wij draaien met in het midden de nieuwste 'kar' ;) |
hoi,
heb bij je gestaan op meeting in Averbode i.v.m of je nog een setje deurlijsten extra had,rainy day ;-) setje op marktplaats helaas ook niet gevonden. bbskes gaan bom zijn onder de jetta. succes nog met de resto gtz |
Ik kom binnenkort nog wel ff langs maken we snel ff een foto, met z'n drieën.
Hahaha..Gr Ronnie |
Gisteravond zijn we weer nuttig bezig geweest. Alle deurpanelen zijn netjes eruit gehaald en toen nog maar even het dashboard eruit gehaald :D
|
Kijk eens aan, de jongens zijn op dreef..!!
Succes en geaf gaes! Gr Ronnie |
jaja na een hoop dopjes, schroefjes etc alles eruit gehaald!
Het was gezellig, toch tot middernacht bezig geweest |
Quote:
kijk eens HIER .. :thumbup: |
die set heeft 3 weken geleden ook voor 300 euro op ebay gestaan, niemand op geboden...
|
en staat nu weer op ebay :) (het interieur) is wel voor een 3 deurs.
|
Quote:
hee thanks voor de info maar die heeft idd al een paar keer op ebay gestaan zoals funkybastard al vermelde . Vandaag mijn naafkappen mogen ontvangen voor e Rm's. In de loop van de week even afgeven zodat ze dezelfde kleur krijgen. |
vandaag een pakketje met randen mogen ontvangen, geen stoeprand schade en al gepolijst dus dat scheelt alweer een hoop werk. Op sommige plaatsen zullen ze wat aandacht nodig hebben.
|
Heel mooie ivo, welke maat randen is dat gewoon 0,5inch?
Ziet er goed uit. Gr Ronnie |
jup gewoon de originele 0,5 randen, hoeft voorlopig nog niet te breed :)
|
Mooi Ivo, ben benieuwd hoe ze staan straks op de sletta :D
|
ik smste dat de randen binnen waren en 3 tellen later belde Ivo: "trek die doos open!!"
zien er top uit! nu nog de goede naafkapjes ;) en aan de slag met de boutjes....en ow ja de hele auto... |
All times are GMT +1. The time now is 16:08. |