Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Autosport (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=89)
-   -   Volksforum Circuitdag? (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=73713)

knarfmk1 12-08-2010 09:08

Volksforum am ring is idd ook een goed idee!

Richard 12-08-2010 09:08

had je vroeger ook met hoogeveen die het organiseerde in lelystad( nog steeds de leukste meetings, samen met baarlo)

bobby-digital 12-08-2010 09:27

lang weekend op de ring is miss nog veel gezelliger:) overdag rijden en circuit rondlopen voor mooie plekjes (rijdt ook erg mooispul rond), 's avonds lekker laten vollopen;)

SpiderClass 12-08-2010 09:45

Volksdub 2011 am Ring ;)

de Rooij 12-08-2010 09:45

Quote:
Originally Posted by Audilimburg
Ik ben jaren geleden eens een keer naar een Audiforum meeteing geweest op het circuit in Lelystad. Is niet zo'n heel groot circuit, maar was wel echt leuk.
Wat zij echter deden was gewoon iedere keer 1 auto op de baan om een snelste ronde neer te zetten.
Dat is voor de echte cracks misschien niet het echte circuit rijden, maar ik vond het erg leuk. Met mijn eigen auto het circuit op zonder na te hoeven denken of je niet iemand van opzij of van achter er in veegt.

Tevens hadden ze een aantal 'huur' auto's, waaronder een Audi Coupe S2. Een rondje op het circuit kostte 5 Euro en het huren van een auto ook.
Was echt een super gezellige dag, maar was toen de eerste en om een of andere reden ook de laatste keer dat dit georganiseerd werd.

:goodpost: Zo maak je het voor iedereen betaalbaar en ook de mensen die niet zo'n snelle auto hebben kunnen ook genieten van een rondje.
Maar in combinatie met een meeting is denk ik het leukste!

Alberto 12-08-2010 09:50

Quote:
Originally Posted by SpiderClass
Volksdub 2011 am Ring ;)

heele goeie :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Marcski 12-08-2010 09:55

geweldig idee en ik ben er ook absoluut voor te porren, maar Volksforum als organisatie heeft er de tijd niet voor zoiets te organiseren, dus dat zou volledig door leden moeten gebeuren

PimVW 12-08-2010 10:07

Ik reed altyd 1x per jaar op circuit Zolder in België met mn Golf 1.

Dit deed ik via de Belgian VW Audi club.
Je betaald 25 euro lidmaatschap per jaar en dan kun je voor 15 euro borg (transponder) een uur of 3 op t circuit.

Ook kryg je voor byna 200 euro aan vrykaarten per jaar om t circuit te bezoeken, ook Spa.

http://www.belgianaudiclub.be/club.aspx

Volgens my ben je op die manier t goedkoopste uit.
Weet niet of ik t nog eens doe, heb er nu teveel geld inzitten naar myn idee om m dubbel te ryden op n circuit...

Het is wel plezier verzekerd :thumbup:

Gr Pim

De Pul 12-08-2010 12:19

mag duidelijk zijn dat ik ook mee doe:D

Mitta 12-08-2010 12:29

Ik ben wel een voorstander van Volksforum am ring:D

Daar heeft iedereen goed de ruimte, is goed betaalbaar en kan iedereen zelf bepalen hoeveel hij/zij uit wil geven aan het rond rijden...

knedel16vweber 12-08-2010 12:32

ben erbij! :D

bobby-digital 12-08-2010 13:22

zal bij nurburgring toch wel ergens camping in de buurt zitten? 's avonds bbqen met pintje erbij:)

Mitta 12-08-2010 13:32

Quote:
Originally Posted by bobby-digital
zal bij nurburgring toch wel ergens camping in de buurt zitten? 's avonds bbqen met pintje erbij:)

Die zit er naast :D

bobby-digital 12-08-2010 13:44

ook weer opgelost haha

Polo_coupe 12-08-2010 21:09

Ik ben vorig jaar op de ring geweest en september ben ik er weer een mid week. Daar hangt een goede sfeer, het is betaalbaar en je krijgt een vette kick.
Ik stem voor volksforum @ ring. Dat is niet moeilijk te organiseren en je kunt zoveel rijden als je wil.

Gr Henri

René 12-08-2010 21:12

Quote:
Originally Posted by Marcski
geweldig idee en ik ben er ook absoluut voor te porren, maar Volksforum als organisatie heeft er de tijd niet voor zoiets te organiseren, dus dat zou volledig door leden moeten gebeuren

Net als die type 1 meeting toen? Dat was echt een succes :thumbup:

Gijs 12-08-2010 22:11

Ow nice, dit topic had ik niet verwacht na mijn reactie :)

Uiteraard ben ik ook van de partij, luchtgekoeld uiteraard. Ik wil eventueel mee organiseren, maar veel ervaring heb ik daar niet mee, en naast een werkweek van minimaal 40 uur, hobby's en andere verplichtingen weet ik niet hoeveel tijd er over blijft.. :rolleyes:
Maar onder het motto; vele handen maken ligt werk, wil ik kijken wat ik kan betekenen. :)

knarfmk1 12-08-2010 22:14

:iamwithst

Mitta 12-08-2010 22:52

Quote:
Originally Posted by Gijs
Ow nice, dit topic had ik niet verwacht na mijn reactie :)

Uiteraard ben ik ook van de partij, luchtgekoeld uiteraard. Ik wil eventueel mee organiseren, maar veel ervaring heb ik daar niet mee, en naast een werkweek van minimaal 40 uur, hobby's en andere verplichtingen weet ik niet hoeveel tijd er over blijft.. :rolleyes:
Maar onder het motto; vele handen maken ligt werk, wil ik kijken wat ik kan betekenen. :)

Helemaal mee eens! :thumbup:

Ook ik ben zeker berreid te helpen in de organisatie!

RubenD 13-08-2010 01:16

40 40 40, aanstellerij, bij 70u in 5 dagen kan je het benauwd krijgen ;)

Maar ik ben "game", tenminste de Cupra moet eerst gemodificeerd zijn ;)

hint, hint

All times are GMT +1. The time now is 01:06.