![]() |
oh heerlijk, verrotte bekken!
|
Quote:
ben bang van wel :D zal straks wel even wat beeld matriaal op zoeken |
Godver nu kom alles dadelijk boven :D
|
Quote:
Daar had Siep gedurende het weekend ook al last van geloof ik :D Mooiste is nog wel dat je hem incl kater op zondagmorgen tegenkomt met een stel droge koekjes in zijn hand. Respect dat je dat door je keel krijg met die nadorst :lmao: |
de buurman van Peter :thumbup: Quote:
en heb wel wat na de party foto's :D altijd leuk en die man was ook machtig moe :D |
Quote:
PFFFFFFFFFFFFFF wat had ik een kater :D niet te geloven hahaha En ja die droge jodekoeken :shake: hahahah moest toch wat eten :D Was echt SUPER gezellig :thumbup: Nou Ronnie post de foto,s maar! |
Quote:
OWJEEEEEE Alberto :D :thumbup: Die moeten we ook altijd weer treffen hhahaha top foto jonge |
Quote:
had nog meer Siep , maar je hebt geluk ...die zijn iets waazig :D |
Ongelooflijk Alberto wat kijkt de kleine man moe :)
En ik sta er ook weer fris op zie ik :D |
Quote:
hij was kapot :D pracht foto van jou ....echt zo van ,: wat doe ik hier toch :D |
Quote:
zet ze hier neer zijn een paar bij die een beetje onduidelijk maar het gaat ook om het idee :D :thumbup: |
Shit, weer gespot met een burger in me muil. :mad:
Volgende keer maar ergens waar ze me echt niet zien, hahaha |
Quote:
Jij wazige foto's? Hoe zou dat nou kunnen op de feestavond :rolleyes: :D |
Ik maak hem KAPOT!
|
Quote:
je bent wel vaker gespot, ben druk aan het laden :eek: |
Quote:
Is ook zo elke x heb jij wat in je muil als er een foto wordt gemaakt hahaha Zo heb ik nog 1 waar je Croky chips op je ogen hebt :D |
Quote:
die heb ik ook :D |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() de rest staat hier onder staan nog wel een paar leuke bij :D http://s281.photobucket.com/albums/...20feest%202010/ |
Quote:
:screwy: |
![]() dit was ook wat , ik zag hem de 1e x vliegen uit de feest tent :D :D |
All times are GMT +1. The time now is 18:18. |