![]() |
nog enkele leuke foto's;
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() intussen in winter-modus; ![]() Oversized a3 doppen, brockjes staan in de verkoop.. Verder al een half-strakke achterklep gekocht; ![]() Deze wordt eind van de winter gespoten samen met slotloze handgrepen, 6n2 dakstrips, en wielranden achter, rechtervoorscherm en linkerdeur |
haha nou weet ik wie je bent, kom je regelmatig tegen :thumbup: :thumbup:
|
Quote:
oké dit is vrij eng, en wie ben jij? :D Want ik weet nog niet wie jij bent.. |
Welkom Jonguh..! :thumbup:
|
Lekker bezig! :)
|
Zo weer wat leuke dingen aangeschaft!
om de winter door te komen DBriem setje, olie filter, bougi's en olie. ![]() Clean voorbumper, die nep koplampsproeiers zijn geplakt en gaan eraf ;) ![]() ![]() Geurbomb hihi ![]() &stickertjes! verder nog een CV setje besteld die morgen over overmorgen binnenkomt met klapsleutels+VW logo's :cool: Genoeg te doen dus! komende plannen; -6n2 spiegels -6n2 daklijsten -slotloze handgrepen -orienteren voor velgen voor volgende zomer, bbs rs 764? C2's? Rm's? hmm.. en de boel spuiten natuurlijk :thumbup: |
![]() ![]() setje centrale vergrendeling binnengekregen.. besteld bij http://www.car-secure.nl wat een topservice.. Direct antwoord op vragen en bestelling super snel binnen. Had de verkeerde sleutelbaarden(van oudere type polo) dus deze worden nog nageleverd maar nu nog inbouwen, had alvast even alles aangesloten om een idee te krijgen waar wat moet.. Als alles werkt kunnen er slotloze grepen in kleur komen :D |
Quote:
:) stickerbomb is alweer pasé he. nu gaan we voor geurbomb :D |
Quote:
Idd ! Intussen hangen er alweer een paar aan, maar niet te snel voor mn polo een gaskamer is. |
Quote:
Witte golf 2, laag..en reed voorheen op verbreedstaal rond, nu nog met andere wielen :thumbup: En eng ben ik totaal niet :D |
Quote:
nu weet ik het, met witte porsche velgen heb je ook gereden toch? :thumbup: en je rijd ook met gele lampen :D |
Quote:
:thumbup: :thumbup: Porsche zitten nou onder de cabbie van een vriend, en idd ook gele pitten |
Velgen voor 2012
Zijn stoeprand schadevrij, maar hebben wel enkele steenslag puntjes en krasjes.. worden daarom opgeknapt in antraciet grijs + gouden logo's / of gewoon zwart.. Of iemand beter idee? ![]() 6j et50 voor, en 7J et40 achter banden worden 165/40/16 voor en 165/45/16 achter en een rollingshot in wintermodus; ![]() |
haha mooie rollingshot :tongue:
|
Velgen zo laten Ruben, of mooi laten verdichten..
Foto in Emmerhout ofnie?? |
Quote:
Er zitten wat puntjes en krasjes in de lak omdat ze niet echt netjes opgeslagen waren,ernstig is het niet maar nu alle banden er nog niet op zitten kan ik ze beter naar wens maken.. Hier baal ik achteraf best van, want deze kleur is in het echt zelfs nog vele male mooier, met een dikke laag blanke lak, wat een mooie glans geeft. Verdichten is mij eerst even te prijzig,omdat er ook nog wat spuitwerk klaar ligt.. Foto is aan de weerdingestraat :p ____ wie kan me helpen? leuke ideeën voor kleuren? Mat zwart/ hoogglans zwart of gewoon weer zilvergrijs.. of antraciet een goed idee? |
![]() Mat-zwart met nog een kleine vorm van glans erin, om de vorm van de velg nog naar voren te laten komen.. Naafdoppen in kleur zijn onderweg(goud/rood) En een enkel armige ruitenwisser, die wel gewoon plat in de hoek gemonteerd gaat worden. |
Zondag nog gespot op de rondweg, volgens mij zat je vriendin erin, kijk ff je doppen op je velgen na, die slingeren erover, straks ben je ze kwijt
|
Quote:
ik heb ze er al af.. na een ritje rotterdam zitten ze er nog wel op, maar niet goed.. de velgen komen er toch hoop ik snel onder :thumbup: |
nieuwe logo's binnengekregen;
ik weet nog niet of ze chroom blijven, het goud natuurlijk wel. ![]() |
All times are GMT +1. The time now is 11:18. |