Jaaa hooorrr!!!..... :angryv:
Rijd een collega tegen me Jettatje aan op de zaak met de bus :(! Lekkere schade weer... nu maar w8e wat de verzekering zegt... en natuurlijk heb ik deze keer me auto alleen maar WA .. :shake: |
kon het tog niet laten om thuis ff te klote met me binnenspiegel..
eind resultaat :D! niet moeders mooiste maar wel heel grappig :D Zal van de week even foto maken vanaf buiten af :rolleyes: |
Leuke zweiter, keep up the good work :thumbup:
|
Sucks man van je schade :(
Had destijds een vrijwel identieke schade op mijn ex-Jetta |
Leuk ha!:D |
haha idd leuk, waar hangt die in utrecht in het centrum ?
|
Dan zou ik hem moeten zien :tongue:
|
nieuwe aanwinst :D (klapschermpje :rolleyes: )
|
Naaaaaaais
Binnenkort weereens showen baasje! :D Spreek je! |
Tijdje even niks gezet hier :)
nou heb trouwens de foto van de binne spigel ook nog gemaakt :D :D :D :D :D :D |
Quote:
Die bekerhouder is echt uber. Omdat er standaard in de jetta geen bekerhouder zit mis ik dus mijn bakkie koffie :( |
Quote:
Dank je :D Heel simpel Golf 4 bekerhouder kopen in je middenconsule bouwe (of elders) en gebruike :eek: ;) |
Nou mensen ik zie dat ik al een tijdje niks meer gepost heb. :redface:
Inmiddels al wel weer wat dingetjes veranderd! Zoals: -Nieuwe APK GEEN 1 afkeurpunt Jetta is helemaal netjes :D -Nieuwe dynamo ( ging vorige week kapot was nog de originele :D ) -Nieuw luchtfilter -Gaskleppe en gasklephuis schoongemaakt ( loopt nu weer netje 11-1200 bij kouwe motor en 800 -1000 stationair :thumbup: ) -Schade aan voor zijde zo goed als herstelt ( bumper weer netjes gehangen schermen weer beetje netjes gemaakt mistlamp en binnebalk terug gebogen en de grill hangt weer netjes ) fotos volgen nog van eind resultaat. Winterwieltjes klaar make en dan gaan de Ronaltjes de schuur in :cool: Ook van de winter wieltjes komen nog fotos. Ben iets leuks van plan weet alleen nog niet of het wat word :tongue: Dus hou het in de gate zou ik zegge. Nieuwe stikker is ook binnen. Foto daarvan volgt ook nog :redface: Tot nu toe was dat het weer even de fotos komen z.s.m. :rolleyes: |
Nou mensen,
De fotos zijn er van de veranderingen :D De foto's van de winterielen en de varanderingen van de schades aan de voorzijde van de Jetta kome nog, tis nogal regenachtig hier nu voor een goeie foto :rolleyes: De nieuwe sticker Me nieuwe Lupo 3L stuurtje Ouwe en nieuwe raamsnor achterdeur links Ouwe en nieuwe raamsnor achterdeur rechts Heb eindelijk de raamsnorre op maat gemaakt die ik toen van golf mkII 16v had mee gekregen :D (waren van een 3deurs) Duurde wel even ja :redface: Dat wasum tot zover :thumbup: |
leuke wagen succes ermee ! ;)
|
En nu dan de foto's van de winter modus :D
Ik dacht ik probeer eens wat anders met de 13" stalen wielen :thumbup: |
Vandaag 4 nieuwe michelin banden voor de winter gemonteerd :D
En de eerste achterruit stikker :D Duurt nog wel even voor het rijtje klaar is haha |
Goed idee van die 3 deurs naar een 4 deurs
Geld ook voor de portierrubbers Volgende schade midden op de neus[niet te hopen dat je nog meer schade krijgt] |
Kek stuurtje! Past dat zondermeer?
|
Quote:
Ja dat past :D Hij kwam uit een corrado |
All times are GMT +1. The time now is 09:52. |