niet iedereen zit 24h/24h achter zijn pc he, mensen hebben soms ook nog ander leven he
|
Je wilt dus zeggen dat ik 24h per dag internet, hmm gaat niet lukken hoor.....
Als iemand je dan op belt voor de auto , dan word je eraan herinerd dat je hem even op verkocht moet zetten , of niet soms? |
Quote:
auto is van hans de oude eigenaar van hg trading ja er zal voor een groot deel las werk gedaan zijn maar kan naar mijn menig gewoon over nieuw wil je er lang plezier van hebben dorpels zijramen achter portier sleutingen achterpaneel binnekant terhoogte van vloerdeel vind ik zelf een rare plek en daar is erg veel gelast messchien ooit een slecht herstelde schade geweest ook zaten er wat hele diepe putten in dak,rechter zijscherm intrieur achterbank zag er wel netjes uit alleen de stoelen normale rallye stoelen waren kapot de bestuurders stoel groot gat in het leer leer gescheurd bekleding kapot deurpanele weet ik niet motor g-lader lekt erg binnen en buiten dus deze zal ik zoizo open maken als ik tot koop over ging moet je toch reviseren en zoizo 8nieuw klep stoters als ik hem kocht zal ik minimaal gelijk nieuwe oliepomp,drijfstanglagers,hulpas lagers in zetten aandrijving hebben we niet kunne testen want er kan niet mee gereden worden zo maar goed 3500 euro is niet erg veel geld en mag je ook niet veel beter verwachten als er nog niet aan gelast was en hij had nog een eind in elkaar gestaan had mark hem messchien wel gekocht maar nu is het alleen maar erger om eraan te beginne tel gewoon 3000euro lassen strak maken spuiten intrieur met beetje geluk 500euro motor 1250euro matriaal inclusief g-lader wel zelf reviseren met orginele delen 1000euro rijwiel gedeelte (rubbers,lagers,ashoezen,fussekogels,stuurkogels) zit je op 9250 heb je wel een hele nette rallye in redelijke orginele staat waar je dan even niet naar om hoeft te kijken en voor die prijs vind je dan ook echt geen 2e denk ik |
Thanks, maar heb toch besloten voor een iets betere basis te gaan zoeken.
Ik heb de audi nog, dus erg veel haast is er niet bij. |
Hans?? ex HG trading
dat zegt al genoeg dus. Mooi laten staan. |
Quote:
vind dit gewoon onzin domi, ik heb de rallye redelijk goed bekeken en zoals ik hem beschrijf is hij en er is best wel wat van temaken er gaan verhalen genoeg over rond maar wat wil dit over deze auto zeggen de auto is goed te bekijken staat in orginele lak en de prijs is goed denk dat je voor 3500euro geen breuk kan vallen |
Quote:
inderdaad wat is nou 3500euro op vandaag :D |
Quote:
Moet je nog hebben? Heb hier nog een paar pakjes, die me vreselijk in de weg liggen. Honderd euro zijn ze van jou! |
Quote:
kan je nog niet eens een jetta met schroefset meer voor kopen tegenwoordig :D volgens mij is ie niks te duur,zoals corne het uitlegt :thumbup: |
Quote:
is dat dan wel incl verzendkosten?? |
Quote:
Nee sorry, maar kan wel de pakjes in drieën delen, dan passen ze gewoon in een envelope. Porto zal dan een stuk lager zijn. |
Quote:
Onzin??? Tja voor €3500,- kun je best een gokje wagen toch :rolleyes: :rolleyes: Auto staat immers in de originele lak. Interieurtje is ook zo te vinden. |
Niemand anders die meer over deze auto weet of de historie ervan?
Ging om een Graphit Grey Rallye met kenteken NT-TV-99. |
wie weet waar deze auto naar toe is gegaan??
|
Quote:
Stuur Turbo-variant eens een pb-tje, hij weet wel het e.e.a. ;) |
Als ie in limburg staat weet ik al voldoende...
|
All times are GMT +1. The time now is 03:32. |