Was Bauke idd... ik heb altijd met de ori contactpuntjes gereden... Bauke is met die elec. ontsteking begonnen... en werkt goed geloof ik...
|
Quote:
alle afbeeldingen van deze ontstekingen (verdelers) zijn van hydrokopjes en passen dus niet op een sleeptuimelaarkop. wat je wel zou kunnen doen is een verdeler van een ouder type seat ibiza nemen en dit samen met de onstekingsmodule en kabelboompje van een vw. 16v verdelers passen idd wel maar probeer daar maar eens aan te komen voor een normale prijs. :( |
ja hij had het erover dat het met de originele op een gegeven moment niet meer ging, vanwege het aantal toeren oid... maar das dan even wachten tot hij ook online is..
maar volgens jouw moet dat gewoon goed gaan met die originele? |
en waar haal je dan zoon ibiza unit vandaan??? van de dealer?
|
U heeft drie punten en gaat door voor de monitor!!!
goeiendag....! maare zoon ibiza unit waar haal je die dan vandaan want die heb ik hier nog niet zien liggen op de sloop... BXén liggen er volgens mij wel maar dat zullen wel niet de goeien zijn. En wat is een Hall gever?? |
Deze moet je hebben:
|
16V verdeler:
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll...4516396353&rd=1 |
40 eurootjes dus, is dat het waard???
of is zoon ibiza ontsteking beter...? |
Daar kun je beter eerst even naar op zoek gaan op de sloop.
Audi 80/Passat 1.3 van begin jaren 80 kan ook, maar vindt die maar eens ;) Dat 16V past kan ik niet garanderen, maar lijkt er idd wel op. |
mmm audi 80 (type passat 32B) die heb ik eentje zien liggen vandaag... lag een 1.8 carb blok in was hetzelfde als in mijn passat, maar die heeft geen stekkertje eraan.
lagen ook wat nieuwere 80's maar daar heb ik niet goed naar gekeken... |
nou die passats en ibizas liggen hier dus echt niet 30 hoog op de sloop, golf en jetta, en roccooos wel trouwens. ligt ook t3 4 hoog maar geen audi 80 1.3 of ibiza 1.5... dus als je er eentje spot, neem mee neem mee....
nee ff geen geintjes... heb rondgekeken maar is voornamelijk golf polo en rocco wat er ligt... helaas geen ibizas gecheckt dus dat wordt dan ebay en marktplaats afspeuren |
berend kan je kop wel bewerken ,ben alleen ff druk vandaar ff geen mail terug
|
dacht al zoiets,
heeft ook geen haast... is trouwens voor de passat he! moet gereficeerd worden.. klepsteelrubbers waarschijnlijk af.. en dan meteen ook maar nieuwe koppakking en flowen... als ie toch uit elkaar moet.. dan hoor ik het wel als je tijd hebt.. rijdt ik zolang wel ff in de derby |
isse goe
|
zeker wel!!!
derby gaat als een tgv......ice! is tenmiste duits. hoor het wel als je tijd hebt serge! |
weet iemand de specificaties van deze nokkenassen:
polo GT 1.3 (motorcode weet ik ff niet) derby 1.1 Hb (volgens mij) (50pk?) dus hoeveel graden enzo. |
|
kom het kopje maar brengen .er is tijd
|
thx dan is de GK dus duidelijk scherper, beter icm de dubbelle carbs
|
All times are GMT +1. The time now is 05:37. |