Quote:
Klaas. kijk eens na een maand eindelijk nieuwe stelschroeven. staal ipv alu. De de rest even netjes maken. Naar de vloer met die jetta! |
Nou de jetta ligt op de grond.
Het was een leuk klusje! foto's volgen! |
alleen achter moet alleen nog omlaag, en ik moet nog even wat aanpassen aan de wiel lijst. Voor de rest rijd het uber! |
Ondertussen staat deze ook voor de deur..
Golf einz Gti uit 83.. Deze gaat eerdaags en de restauratie. |
Wat moet er allemaal aan gebeuren om deze auto weer in orde te krijgen? Hij ziet er namelijk op wat schoonheidsfoutjes, zoals de velgen, best netjes uit.
|
Ik wil die Einzer toch wel eens van je zien, ouwe baklap!
|
Quote:
- nieuwe achterklep - Nieuwe deuren - achterkant heeft nieuwe staal nodig. - Wielkasten achter - nieuwe voor schermen. - Originele voorstoelen. - Nieuwe bumpers - Dubbele ruitenwissers mechaniek + plaatwerk - Dorpels - 1 kant van de portierlijst in door gerot. (ik moet nog een donor vinden) - bbsjes :) - spiegels - lampen voor en achter.. *die heb ik net gekocht op ebay - nieuw spuitwerk ! en zo kan ik nog wel even door gaan... Ja ze hebben hem goed verneukt.. Hij einde van de maand eerst gestript worden, dan kan ik verder kijken. zal binnenkort even wat foto's maken! Ik heb nu alleen een probleem met de versnellingsbak. 1-2-5 werken 3-4 krijg ik niet aan de gang. (misschien weet iemand een oplossing) Vw_mannetje.. Je weet me te vinden! |
Nieuw aanwinst!
passat GL 2.0 met 208.000 op de teller! 2e eigenaar en dealer onderhouden! morgen mag ik hem ophalen! |
All times are GMT +1. The time now is 15:54. |