![]() |
Dit zijn de vetste projecten, cool man! Ik zal me ogen er open houden....
|
Stoere wagen zo! Ik vraag me alleen af hoe lang je het volhoud daar.. want ze plukken je geheid van de weg af als je zo laag rond rijdt.
|
ja nja het is niet verkeerd velgen doen het hem wel :tongue:
|
Thans zo een simpele(maar weinig geziene) velg :)
Mja wou is iets anders dan anders :D |
Ik vind hem ook cool zo. Alleen de velgen nog terug naar de originele kleur en de bumpers halfgespoten. Ik heb een voorbeeld met paint gemaakt dus het gaat om het idee. Succes ermee
Before: ![]() After: |
|
Leuk project!
Bumpers half in kleur zal inderdaad stukken mooier zijn. Zou de velgen allemaal voorzien van een wit randje! :thumbup: |
Quote:
Dat kan ik al verklappen, gebeurd zoiezo :) ook komt er iets van g3 GTI aan... wat er alvast niet komt is een vento snoet. |
|
Ah de Vagnation guys :cool:
gister nog wat flyers van volksdub 2010 aan jullie gegeven op retro ;) |
Quote:
Idd en normaal komen er wel wat jongens langs. Hopelijk komt er wat volk van uit NL naar VAG nation 27juni ook Grtz ;) |
:thumbup: Met goede pr komt alles goed :)
|
netjes netjes. Aantal delen opnieuw gespoten zo te zien?
Blauwe lichten ben ik geen fan van. Maar de wielen staan em goed! |
Quote:
Deze is helemaal gerold in mat wit :) zwarte onderkanten, en komen nog wa details in blauw op. Wou eens iets anders met da blauw, en past dik bij de wheels. Grtz |
ik zeg.. het dak rood en de hele dag shalalalali pompend uit de speakers ( grote smurf)
nee geintje.. leuk projectje |
Zou je eens wat betere foto's kunnen posten van je rolwerk? Volgens mij ziet het er echt netjes uit!
|
Ziet goed uit allemaal. Je hebt dus echt niet stil gezeten haha lol. Ben benieuwd naar het eindresultaat...evt nog meer pics aub. Ik wil wel naar VAG-Nation 27 jul. Groeten Juul
|
had deze wielen al eens onder een mk2 gezien en dat was geen porem, maar hier staan ze wel netjes onder.
succes met je deadline. |
Leuk last-minute project :thumbup:
|
leuk project zo
met simpele middelen een mooie auto maken, top :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 14:40. |