Ik ben ook eventjes wezen kijken, met de Kia Pride van mijn vriendin. :D
Heb een paar foto's gemaakt: Voor het restje klik hier.[/quote] |
was een zeer geslaagde en gezellige dag in ieder geval met mooi weer
een opkomst van 112 auto vind ik zelf ook niet verkeerd voor een eerste maal foto s die gemaakt zijn door 1 van ons worden uitgezocht en nog geplaatst prijs winnaars waren best of interieur zwarte golf 4 best of oldtimer blauwe golf 1 cabrio best of wheels blauwe bmw touring best of ice zilvere hyundai coupe best of girlcar paarse opel tigrs best of show rode caddy 1 |
Zijn de mannen van de Kevers geen lid hier soms?
Of die van de Golf 4 ofzo...? |
Dikke mk4 :cool:
|
Wat een dikke mk1 heb je en dikke wielen Pim ;) staat echt wel super die combie met een rood hart !!! Ook een hele dikke meeting zo te zien met mooie auto's moet nog ff wachten tot de auto klaar is dan ga ik ook maar weer eens naar een meeting :D ! |
Quote:
In het echt is ie nog veel mooier, veel details zijn niet op foto's te zien, zo zijn Pim zijn bumpers HELEMAAL van ECHT carbon :thumbup: En niet alleen de bumpers... :rolleyes: |
Zal hem vast nog wel zien op dub05 een heel weekend lang ;)
|
Quote:
Dat is Daats van Team Betuwe dit is echt een mooie strakke MK4!! |
Quote:
oftewel vw team flipje :D |
inderdaad die golf 4 is van daats
die kevers zijn van reinout en dennis weet niet of deze hier lid zijn rijden ook alletwee met een arosa |
FAK Pim! Super dik die Einser van je, HTN's staan er echt lekker onder (nu ik maar snel aan de gang)
|
Bedankt voor de complimenten allemaal :)
Zal vandaag of morgen eens n topic openen, Gr Pim |
Heb nog wel meer foto's van VW's misschien morgen nog eens posten als er liefhebbers voor zijn.
Zoiezo nog wat foto's van: Golf MK4, bbs RS 18 inch. Lijstje aanvullen zou wel handig zijn;). |
Quote:
Chef, die is dus van mij. Je Automotive Design keuzevak Kever addict klasgenoot. ;) Ik heb je helemaal niet gezien! Was ook weer snel weg, kon die muziek niet echt (echt niet) verdragen. Ik hou verder niet echt een project-topic ofzo bij hier op Volksforum, zit meer op Keversite en andere luchtgekoelde fora. Voor de geinteresseerden voor die Kevers: www.bugpeople.nl! Ik ga nu Rimax even een PB sturen, zitten wel een paar lekkere plaatjes bij! Houdoe, Reinoud |
He Reinout, ik stond heel dichtbij je kever.
staat er mooi bij hoor :thumbup: had al het idee dat het de jouwe was. ik was erg laat maar ik heb jou nog weg zien rijden. heeft iemand het dak van die MK4 bestudeerd? erg netjes gedaan iig. |
Heb een foto van het dak komt vanmiddag/vanavond.
|
Afgelopen zondag werd de meeting van Velgenrenovatie gehouden in Moerdijk. Ook bij deze meeting was de reden dat er een nieuwe shop is geopend van Velgenrenovatie in Zevenbergen. Onze Ronald was erbij en nam de nodige foto's! ...
Preview: Wil je de gehele reportage zien ? Ga dan snel naar http://www.carbonvision.nl |
@ Ronniej; Mooie foto's zeg! Was jy diegene met t Hella Flush shirt aan?
Gr Pim |
Jeuj, toch die van mij en mijn broertje gespot ;) Passat en Polo hier op de achtergrond.
|
Quote:
hehe jip :cool: |
All times are GMT +1. The time now is 22:43. |