Gaat weer helemaal goedkomen hier, mooi dat je niet bij de pakken neer zit. Hele mooie wagen, en het juiste interieur, vind dit namelijk veel leuker dan leer in een GTI :D.
|
ziet er puik uit henk :D mooie auto!!
blijf het volgen. |
mooi ding weer:thumbup:
plannen klinken goed! |
Mooie auto hoor, , muntstad is ook een mooi bedrijf.
Klant van ons. Halen wij een hoop auto`s weg. Persoonlijk ben ik ook bang dat 17 te klein is. Heb zelf 18 onder de a4 en dan zijn de kasten ook niet gevuld. Hoe jonger de auto , hoe groter de wielkasten lijkt wel. :shake: |
Zow dikke bak! :cool:
Ben ook niet van de 17" op een v maar ben benieuwd naar de stance na de air bij bob :thumbup: |
plannen klinken goed iig!
|
Mooie GTI :thumbup:
Denk, net als meerdere, dat die RH's te klein zijn.. Breekt de auto misschien toch op.. Wat ik zelf een hele mooie velg op een V vindt is een 19" BBS RS861. Ben benieuwd wat je ervan gaat maken! :thumbup: |
strakke gti henk.
ben benieuwd hoe hij er strak uit ziet |
Henk, gooi aub die 20" eronder!! Dat gaat echt onwijs uitzien! :cool:
|
orange juice...candy white, creatieve namen allemaal!
heerlijke auto's die mk5 gti's! ben benieuwd wat je er van gaat maken! |
Bedankt allemaal voor de leuke positieve reacties....
Ik ben er zelf ook heel erg blij mee en vooral met de vorderingen in het vooruitzicht die snel allemaal binnen maand klaar zullen zijn, zodat ik dit jaar 2010 eindelijk wat meetings mee kan pakken wat de afgelopen 2 jaar helaas niet echt gelukt is. Eindelijk iets waar ik positief naar uitkijk ipv de slechte resultaten in het ziekenhuis na 4 rug operaties. Ben nu zover dat ik blijvend letsel & zenuwbeschadegingen heb opgelopen door de operaties en littekenweefsel in de rug, dat er geen medische behandelingen/operaties meer mogelijk zijn op verbetering in verschillende ziekenhuizen helaas. Moet nu 15 tot 20 weken nog revalideren in Beesterzwaag revalidatiecentrum/kliniek om opnieuw goed te leren lopen en een beetje kracht in mijn rechterbeen terug zien te krijgen die nu gedeeltelijk verlamd en gevoel kwijt is en 24h per dag tinteld/trilt, en voor de rest van mijn leven met de pijn moet leren omgaan etc... Vandaar dat de laatste 2jaar lichamelijk en wat betreft de mk3 20vt voor mij een dieptepunt is geweest en hier weer wat hoop en motivatie voor terug krijg. Hier laat ik het bij voordat het weer een medisch topic wordt, maar wou het toch even kwijt omdat ik nog aardig wat persoonlijk reactie krijg met de vraag hierover. Vanmiddag heb ik het centreernaafgat en gat waar de deksel in komt van de 20" RS4 uit gevijld met een schuurbortseltje op lucht zodat de poedercoating laag verwijderd werd. Normaal krijg je ze dus niet op de naaf omdat het gat kleiner is geworden door de coating......dus morgen de 20" eronder passen hoe het lijkt en of het past in combinatie met air! Waarschijnlijk zullen de banden tegen de binnen wielkasten aankomen en verwijderd moeten worden. Maar eerst eens kijken ivm breedte maten. De ene vind de 17" RH ZW1 te klein, maar deze zullen alleen gebruikt gaan worden naar meetings en voor dagelijks probeer ik de 20" RS4.Past dit dus niet ga ik voor 18" A8 Stars of een ander dergelijke leuke set in 18"of 19". Vanavond nog even contact gehad met JD met Mark en dinsdagmorgen ga ik naar JD Engenering voor een op maat gemaakte chip op testbank en ben benieuwd naar het resultaat... Dus dat wordt een leuk dagje uit........ |
Henk, dit wordt misschien niet zo'n extreme bak als die mk3, maar ik denk dat je hier de komende tijd veel meer plezier aan zult beleven. De auto is een stuk praktischer, en je kunt er gewoon lekker mee toeren, in plaats van alleen maar d'r aan te sleutelen. De mk5 gti is sowieso al een super auto, helemaal in 't wit, en dalijk met die air en een dikke set velgen is ie gewoon af.
Denk dat je hierdoor weer een beetje de fun in de hobby terug krijgt. Gun het je in ieder geval van harte! :hug: |
Wit is de shit :D
Succes met de GTI en je herstel. |
Gefeliciteerd Henk !!!
Super auto, en nog wildere plannen !! |
goed bezig Henk , dikke prima
|
@ Henk: ik zou dan de 20ers erop zetten, dan hoef jij ( met je rug problemen ) ook niet bij elke meeting wielen te verwisselen. Ja toch? Scheelt een bak met ongemakken.
|
Erg mooie auto dit, nu al.
Mij lijken die rh's straks wel erg gaaf i.c.m airride! Culle heeft ze ook gehad meende ik? Hoe dan ook veel succes met deze auto, en veel meetingplezier toegewenst! |
Voorbeeld van 17 inch Rh'ssss..ik vind uber en uber dikkkkk...en niks te klein,vind het de maat op een Golf V op Air
Onwijs mooie plannen heb je Henk,gaat echt een super dikke V worden.. en onwijs veel plezier met de auto kerel...heb je dik verdiend na al die gebeurtenissen van afgelopen jaren... |
heb nog wel een mooi setje 18 zonder buitenranden henk
|
Quote:
RH P Rad in 18"...? |
All times are GMT +1. The time now is 06:14. |