Ik heb ook nooit pillen of andere gebruikt. Flesje water, red bull en gaan met de banaan!
|
Ik ga naar Solar Weekend van Extrema. Erg gezellig daaro!
|
ben op meerdere harderstyles festivals wel te vinden!
http://partyflock.nl/user/356825:Emiel.html zit nog te denken om naar Thrillogy te gaan, en anders is 't eerst volgende grote feest I Love Techno, gevolgt door Qlimax :thumbup: |
vorig weekend Project Hardcore gedaan :thumbup: :thumbup:
|
Afgelopen zomer Ground Zero!
|
Gaan er ook forummers naar Thunderdome?
|
festivals. 1x pinkpop gwst. 2x rock werchter in Belgie!
Volgend jaar naar Sziget in budapest. 7 dagen lang festival! En verder bijna elk weekend wel naar poppodia in de buurt. Vooral rock e.d. en ook oldskool spul vinnek erg tof |
Quote:
ik ga naar thunderdome |
Quote:
:D Ben ik niet de enige van dit forum :thumbup: |
Quote:
Jaaaa daar ben ik ook geweest :D Heb nog een gasmasker meegenomen die overal hingen.. Wat een gruwlijk feest was dat en erna lekker aan het water gezeten tot 2 uur smiddags lekker in het zonnetje... de mensen die gelijk weggingen hebben echt wat gemist :D Enige outdoorfeest wat snachts wordt gehouden in nederland. Vanaf nu ga ik elk jaar. Ben lekker met de Audi coupe gegaan... wel gelijk een alcoholcontrole :rolleyes: Volgend jaar effe een vf meeting opzetten daar :tongue: |
Quote:
ik ook als men werk het toelaat, dat is meestal een weekend dat ik moet werken, thunderdome in december. |
Quote:
Klopt,18e om precies te zijn. Ik heb de maandag erop al vrij genomen :D |
Quote:
Jazeker :cool: |
Gisteren hier naartoe geweest. vette feest. :thumbup: :D
|
Quote:
Lkkr in de buurt onnie? :D Ik moet er dik 2uur voor rijden.. |
Quote:
Ik moet er dik 5 minuten voor lopen :tongue: |
Quote:
Hoop dat je goed weer hebt onderweg! :wow: |
|
party
2009:
Inqontrol Q-Base Qlimax 2010: Hardbass Inqontrol Defqon.1 Intents Festival Evolution Outdoor Decibel Outdoor Fuze Outdoor Qlimax Nightmare Thunderdome Planning 2011: Hardbass 12-02 Black Belgium 23-04 Intents Festival 04-06 Defqon.1 11-06 Decibel outdoor Fuze outdoor Qlimax :thumbup: |
grote feesten kom ik bijna niet meer.
geef mij maar een kleiner feestje en lekker underground :thumbup: mainstream ligt mij ook minder als dat het geweest is. potje goede tekno, frenchcore of rauwe industrial is meer mijn ding :cool: illegale feestjes zijn ook wel leuk trouwens :D |
All times are GMT +1. The time now is 17:07. |