Quote:
heb deze gekregen van TCZL. en deuken boeien niet is tog oldskool :thumbup: |
Quote:
Golf heeft rondom blanke lak wat los laat net als de gewone lak. Slecht onderhouden door vorige eigenaar. :mad: |
Wil je dat dashboard nog hebben?
Anders breng ik het naar het stort. |
Quote:
aha deuken zijn oldschool :thumbup: |
Quote:
Komt er niet meer in tog bedankt kerel:) |
Quote:
:thumbup: |
|
Was gezellig vandaag kerel!
Ziet er wel grappig uit met mijn kentekenplaat :D Een laagje wax kon die inderdaad wel gebruiken, ziet er al een stukje beter uit! Nu nog ff de lijsten haha :tongue: |
Quote:
Thanks kerel:) Was idd wel eens nodig een waxlaagje :thumbup: morgen is alles af :D |
Was lachen gister man :tongue:
Binnekort weer eh ;) greetz Tom |
Quote:
Was zeker lachen gister kerel:thumbup: |
|
zonde van de zwarte kap.
is een mooi kleur namelijk |
Quote:
Smaken verschillen he;) Heb de orginele motorkap nog gewoon liggen :thumbup: |
Quote:
Vind ook de originele mooier, maar omdat je die inderdaad nog hebt liggen, ga ik niet wakker liggen van die gerolde. :D Als die auto eens goed verlaagd is, met de originele kap, glimmend in 't zonnetje, zal ie er heel dik uitzien. :thumbup: Owja, en je moet nog steeds die lijsten zwart maken. :tongue: |
Quote:
Orginele kap komt er ook weer op. De matzwart gerolde staat te koop dus bij interesse hoor ik het graag :thumbup: Lijsten worden binnenkort allemaal zwart gespoten omdat er een of ander spul ingevreten is wat er niet uit wilt :eek: Schroefsetje is onderweg dus die verlaging komt wel goed :D |
Gaat dus helemaal goed komen. :thumbup:
Succes! |
Quote:
Goed bezig, originele kap gaat idd beter staan denk ik :thumbup:
|
Als je de lijsten zwart wil krijgen, door gewone poets, kan ik je System altijd aanbevelen!
Zal morgen even de garage induiken naar de preciese naam ervan. Hierbij moet je het spul op een doek doen en dan inwrijven in het te bewerken oppervlak. Of, bij Karwei verkrijgbaar, plastic shine (geloof ik) van Michelin. Zit in kleine spuitbusjes, dat doet ook zeer goed zijn werk! Oppervlak schoonmaken, en dan erop spuiten en laten intrekken. Met beide krijg je de originele kleur van de lijsten (bijv.) weer terug. Enige nadeel is dat je het vaker moet blijven herhalen, na het poetsen van de auto. |
All times are GMT +1. The time now is 13:02. |