![]() |
Quote:
Dat is ook mijn mening. Vroegah...toen was dat nog wel leuk. Toen stond je nog achter de hoofdtribune geparkeerd in de weilanden, en dan alle duitse merken apart gerangschikt per weiland !!! Maar dat is al weer enige jaren geleden. Ik zal er dus ook niet zijn, vind dit soort evenementen echt helemaal niks !!! |
die 15 euro is dat incl. auto op het terrein of is dat alleen de personen entree.
|
Gaan er mensen vanuit de omgeving eindhoven naar assen? misschien met meerderen autos daar heen rijden.
|
Quote:
De bezoekers stonden er geparkeerd ja.. Evenement zelf heeft altijd plaatsgevonden op de paddock van het TT circuit. Alleen de allereerste editie was op Circuitpark Zandvoort. |
Ik tuf er ook ff heen in de polo, ben er al 4 keer geweest en het was 3 keer leuk (1 keer heel veel regen) ;)
|
Maandag ochtend vertrek ik met een groepje van +/- 10 auto's richting Assen vanaf het tankstation Autoradam langs de A6 bij Almere... Dit zal rond 10 uur gaan plaats vinden! Mochten er mensen mee willen rijden, let me know! Dan houd ik er rekening mee...
|
Wel een leuke poster trouwens
![]() |
Quote:
ah das jammer, ik moet vanuit eindhoven komen anders was ik zeker wel mee gereden... Verder niemand uit omgeving eindhoven of op de route ? |
aanwezig!
|
ik kom ook ff kijkje nemen.. morgen me einser maar ff helemaal plat gooien!
|
mij niet weer gezien daar een aantal jaren geleden geweest 2personen en de auto het terrein op....... 35 euro lichter. :screwy: :screwy: :screwy:
|
Quote:
comcommersjeel :D |
Quote:
Zover omrijden is dat toch niet :D |
Ja hier ga ik dit jaar ook heen Hoppelijk om weer inspiratie op te doen voor mij auto :thumbup: Hoppelijk regent het niet
Weer voor morgen ziet er niet best uit :) |
Aanwezig met een 8v gti golf 2 op de sprint en het vrij rijden.
FF uitleven :cool: |
Ook aanwezig :cool:
|
present :thumbup: :)
|
wij ook met 5 man, helaas niet met mijn eigen golf1 20vt kont nie redden optijd klaar te wezen.
|
Foto's en verhalen staan hier .
|
All times are GMT +1. The time now is 00:07. |