Quote:
punt!! :thumbup: |
Quote:
com |
Leuk bakkie. Zeker voor die prijs. Alleen aan 2 keer tanken ben je het geld al kwijt ;)
|
Quote:
Quote:
Quote:
http://www.amen.com |
Wel ff ontopic blijven he jongens!;)
|
Mooie deal voor die 100 eurie.
|
Vandaag is het zover:D De Golf gaat naar de garage
toe om apk klaar gemaakt te worden, zodat hij (hopelijk) morgenvroeg apk gekeurd kan worden:D Ik ga er natuurlijk van uit dat er niks mankeert aan mijn Golf van 100 euro.... :tongue: |
lachen,ben benieuwd...
|
De golf was voor 98% in orde:D
Er was alleen 1 remschijf onder de maat. Ik heb de auto nu weer, en ga die schijf zelf vervangen. Heeft iemand nog tips voor een remschijf? Een bepaald merk dat ik absoluut niet moet nemen ofzo? Ik ga het halen bij de brezan denk ik, zijn hun onderdelen een beetje goed? Als ik dit vervangen heb dan bel ik mn ´mannetje´ weer op en dan gaat hij m´n golf keuren:D |
iemand ervaring met de remschijven+blokken van deze site?:
http://www.autopartsonline.nl/nl/in...706&vp=td&cat=r |
lijkt me prima toch?leuk dat er voor de rest niks loos was:thumbup:
|
Moi Chris, ik zou naar Roskamp gaan service is daar veel beter! Ook heb je daar geen gedonder met ruilen van onderdelen. Als ik jou was zal ik gelijk alle remschijven + remblokken meepakken! Dan weet je zeker dat ie goed stopt!!:D Voor iets meer dan 100 euro heb je de boel nieuw!;)
|
Vandaag De Golf in orde gemaakt.
Heb de remschijven + blokken aan de voorkant vervangen. De kentekenplaatverlichting werkte ook niet meer i.v.m. een gebroken kabeltje. En ook het groot licht aan de rechter kant was deffect. Een nieuwe zekering was de oplossing:D Als het goed is word hij dan aankomende week gekeurd en ben ik voor een kleine 100 euro (net zoveel als de aanschafprijs :tongue: ) klaar voor een jaartje:D Ouwe meuk: Nieuw spul: Helaas geen foto´s van de montage, de accu van m´n camera was leeg Ik heb ook nog even een extra tankgat gecreëerd :tongue: Dit word binnenkort even dichtgelast door een kameraad van me :D Verder heb ik ook nog even samen met floris-jan1 de motorruimte een beetje opgeknapt. Het lijkt al stukken schoner, maar nog steeds erg vies en vet :mad: Heeft iemand trouwens nog een knap achterklepje liggen in mijn kleur (kleurcode LD7V) ? Ik woon in Nieuw-Buinen, in drenthe, dus het liefst hier ergens in de buurt. |
Hmm dat is een leuk extra tankgaatje :P
|
Remt ie ook beter nu? Want eerst maakte het niet zo'n verschil!:P
|
Misschien een idee om een meeting te organiseren voor 100-euro auto's? :tongue:
Met deze en de mijne hebben we er al twee. :D:D:D |
Quote:
Gratis auto's mogen ook mee doen? ;) |
Quote:
Jazeker. :D Zo eentje heb ik ook nog gehad, en eentje van 50 euro. :D Dat zijn toch meestal de leukste auto's. |
Ik rij ook met een gratis auto :D
De winterdiesel. Was eig klaar voor de sloop maar ben er toch ff mee naar de keuring gereden. Moest alleen een gat dicht lassen :D en rij nu ook weer jaartje voor noppes. |
beter dat je er nu gewoon in kan rijden.. :)
de meeste zoude zoiets gebruike om af tr raggen.. rare mensen ook 8-) |
All times are GMT +1. The time now is 15:41. |