![]() |
Quote:
dankje wel en succes met het spul komt weer een mooie fire and ice bij. :thumbup: |
De bumper gaat dus naar deze Golf :)
Er zitten al gaten in voor de mistlichten,dus die kunnen er zo in :thumbup: Mede omdat op de verotte bumper van de andere Golf mistlichten en steunen zaten :tongue: Kunnen mooi overgezet worden! ![]() |
@Maddie, nog ff over dat verzekeren:
Voordat je deze gaat verzekeren (en mss ook als je met 'die eerste' naar een andere maatschappij gaat): Als ik jou was, zou ik eerst even ècht goed op het internet rondkijken en vragen naar offertes. Mss betaal je nu wel veel premie juist dóór die no-claim-beschermer? Waarom zeg ik dit nògmaals: Ik dacht er nog even aan en bedacht dat binnenkort jouw wagentjes al 20 jaar(!) oud zijn; voor sommige maatschappijen is het dan een semi-klassieker met de daarbij behorende, lagere premie! Bumper opknappen? toch geen schaafplekken hoop ik? Een bumper èn en motorkap in je Golfje?! Dat zal niet makkelijk gepast hebben! Nu heb je alles aan onderdelen, zeker? Ja mooi hè, dat Fryslân! (als je van groen houdt...) Ik ben er zelf geboren, maar voel me in de randstad wat beter thuis... ...maar je hebt daar in ieder geval wèl veel minder drukte en stress op die ruime asfaltbaan! Ik zoek in vakanties dan weer wèl de rust op: Drenthe, Friesland, Overijsel... Dat scherm had ik ook op MP zien staan, dacht ik. Wel wat roest, maar niet op zichtbare plekken geloof ik? (spatbordrandje erover heen) Ik kom wel eens die kant op, oké? |
Ik ga idd de verzekeringsmaatschappij checken!
Bij welke zat jij ook alweer? De motorkap is helemaal netjes zonder roest! De bumper moet overgespoten worden,de lak is een beetje vaal geworden, maar dan is ie weer helemaal goed! Het paste maar net,haha!Kreeg ook nog een gratis spinnetje mee, die liep de hele rit om me heen hahaha!Zo'n springspinnetje. :tongue: Maar kom maar es naar het scherm kijken. Hij heeft een beetje roest,maar dat hebben ze allemaal. Naar mijn weten heeft deze nooit op mp gestaan. |
Nog ff een foto van de terugweg uit Westergeest :) vindt 'm zo mooi.
![]() |
Halflederen fire-and-ice-interieur op MP:
http://link.marktplaats.nl/353382444 Is dat bod van € 250,- met de naam 'MM' van jou, Madison? Ik ben verzekerd bij Univé; mijn broer via het Kruidvat; was ook niet zo duur, zei hij. Kan je ff checken natuurlijk BTW: wat betreft je (leuke) 'onderweg-foto's': je GSM-telefoon VASTHOUDEN (evt. voor foto's te maken?) kost € 160,- boete + € 6,- administratiekosten, tegenwoordig! ;) |
Hihi,da's mijn bod idd :thumbup: nog niks van gehoord.
Enne...geldt dat ook voor een gewone digitale camera? Ik keek niet naar de cam,maar gewoon op de weg. :) Op goed geluk shotjes zeg maar. |
2 handen aan het stuur... Dus ik denk dat een camera ook niet mag. :screwy:
|
Quote:
Euuuhm wat vind je zo mooi..... :confused: Enne Zover is Friesland dus niet rijden heh...!? :D :D |
Quote:
Maar een peuk draaien,beker koffie of broodje mag wel? |
Quote:
Ik vindt het een mooi gelukt plaatje,en Friesland is niet om de hoek. |
Quote:
Niet afwachten, maar meteen bellen/ mailen! (als je 't ècht wilt!) Maar als ik jou was zou ik het (hoge...) bod weer weghalen en dan een dag of twee erna onder je eigen naam via de E-mail 'gewoon' die minimale € 150,- bieden; grote kans dat het lukt! (zoveel animo lijkt nl. er niet te zijn) (geef het verschil maar aan mij voor de moeite, als het lukt :D ) |
Quote:
Oooh zo haha....tja voor mij is dit een alle daags plaatje,rij hier elke dag langs naar mijn werk :D Moeten wel héééle mooie/goeie onderdelen zijn geweest om daar hééélemaal voor naar het verre Friesland te rijden haha :D :D . vertel wat heb je allemaal gehaald om je Fire&Ice weer helemaal mooie te krijgen/op te knappen? en al foto's....? |
Onderdelen voor de F&I zijn erg moeilijk te krijgen en opsturen is ook geen optie.
Bovendien wil ik niet dat m'n Golf "lui" wordt,dus grote afstanden is niet echt een probleem. Ik heb alles in dit topic vermeld wat ik tot nu toe af heb gekregen. |
Quote:
Het bod dat onder de mijne stond is idd verwijderd. Mijne nu ook,ff afwachten,en anders bel of mail ik ff. :) |
Quote:
Oké duidelijk ;) zal het topic ff nalezen morgen :D Quote:
Succes :thumbup: |
Dat halflederen interieur was al verkocht helaas! :(
Morgenmiddag accu halen,kentekenplaten bestellen(voor beide Golfjes) wil opgelegde cijfers/letters :) en mooie platenhouders aanschaffen. Geen vastgeschroefde platen meer dus. Volgende week woensdag: Voorbumper gaan naar Fire 1,en zijn bumper naar de knutselGolf. Kunnen gelijk de mistlichten erin :) Verder lampen aansluiten en grill erin. En vooral ff naar de pomp rijden om de (voor)banden op te pompen, zijn echt superzacht! Vriend van mij wil vast wel foto's maken :) |
't Is nog heel wat werk,veelkleine dingetjes.
Ik had een klein stukje gereden,en merkte dat hij niet goed remde, remvloeistof was beneden pijl. Verder doen de achteruitrijlichten het niet,schakelaar zit toch op je bak? En het klokje valt uit bij kontakt en starten.(relais 22?) Ook moet hij hoognodig een grote beurt :) Olielampje blijft ook maar knipperen,maar er zit voldoende olie in. Ook moet de V-snaar nodig vervangen,wat piept de stuurbekrachtiging! ![]() En zo is het weer een Golf :tongue: ![]() ![]() |
Quote:
genoeg te doen :D |
Ja,zeker genoeg te toen!
Maar ook van deze Golf kan ik weer dingen leren :) wat de achteruitrijlichten betreft, met doorverbinden deed links het wel,rechts niet, nog steeds niet na wisselen van het lampje. |
All times are GMT +1. The time now is 07:20. |