oprijwagen is ook een optie :)
|
Ik zal er ook bij zijn alleen weet niet of ik 1 of 2 dagen ga.
Grtjs Piet |
kunnen we niet een apart (under constuction) veldje krijgen voor de niet afgebouwde rallyes haha :D
|
Quote:
als je er maar bent piet :thumbup: gr pieter. |
De Rallye's krijgenal een eigen gedeelte op het terrein, maar als er mensen zijn die met een project willen komen, moeten ze maar even contact met mij opnemen.
|
Quote:
Ik heb al moeite om niet aangehouden te worden als de auto af is, als ik met een half afgewerkte car kom haal ik het niet eens waarschijnlijk. :D |
Ik kom alleen op Zondag.
Maar ik kom met nog een rallye, 1tje die wel veel ruimte in beslag neemt :D . Grtjs Piet |
Quote:
deze staat nog niet in de rallye lijst zie ik wel......kenteken motor nr even toevoegen :D :tongue: |
Ga zeker proberen te komen zal alleen de zondag zijn.
|
Ik zal er ook bij zijn het zal alleen een zondag worden ( als het werk het toelaat).
nieuwe look. [IMG] [/IMG] |
ga het mischien ook wel redden. de rallye word denk ik volgende maand gespoten
|
Gaat al een mooie rij Rallye's worden.
|
Ik heb er ook al zin in.
Vanavond me rallye ff laten keuren, en hopen dat hij goed gekeurdt word. |
Quote:
Anders ik wel :) Als jullie nog meer Rallye-eigenaren weten dan zorg dat ze aanwezig zijn!! |
Hebben jullie al iets op 't duitse rallye-golf.info gepost?
Zijn ook een paar eigenaren bij uit de grensstreek. |
Yep, staat er op Nuel.
Jij je vakantie nog afgezegd? ;) |
Quote:
De rallye is bijna goedgekeurd. Alleen ashoes rechtvoor aan de bakzijde is gescheurd. Dus valt mee. |
Met enige trots mag ik jullie een hele bijzondere deelnemer aan VolksDub 2010 voorstellen:
Vroeger bekend met de kentekenplaten WOB CL 757.... Nu volledig gerestaureerd en te zien op VolksDub 2010, een originele VW Motorsport Rallye: |
Quote:
Dat hebben ze strak gedaan zeg, hij is weer nieuw zo te zien :thumbup: . Zit er ook een nl kenteken op? |
nooit opgevallen dat die dingen golf1 spiegels hadden.
|
All times are GMT +1. The time now is 06:36. |