Quote:
Stond er toch echt tussen. |
Quote:
ja sorry, mijn fout, ik zat met heel wat anders in mijn hoofd en heb deze (vanochtend) over het hoofd gezien. Ik heb het zelfs al uitgeprint Bedankt! |
@ Rico:
Ik heb een kopie van een "geillustreerde katalogus voor originele VW-onderdelen" en daar staan 3 pagina's in met tekeningen van een uit elkaar getrokken standkachel. Interessse? Of heb je alleen nog maar een elec,schema nodig? Die heb ik helaas niet. |
Quote:
Hi, Bedankt voor je aanbod, Waar ik naar op zoek ben is omschrijving van de cijfers en letters die bij ondrestaande tekening horen. Het gaat hier om de standkachelschakelaar waarnaar ik ook op zoek ben. Heb je het alleen op papier of kan jehet mailen/faxen. stuur me anders een PM |
Ik kan de tekeningen wel scannen en mailen. Dus stuur even je emailadres door dan krijg je het morgen.
Wat is een PM? Groetjes, Diederik |
Quote:
Private message. Bedankt, ik stuur je een PM dan weet je gelijk hoe het moet |
|
Quote:
HOi Cabby, Bedankt. Deze staan ook op een andere site..... maar die kan ik nu even niet vinden. Maar bedankt voor het meedenken! |
Welcome, daar is het forum voor.
|
Daar is hij dan: DE SCHAKELAAR VOOR MIJN STANDKACHEL!!!
zo, dus nu kunnen we echt aan de slag. met dank aan: WM Autoservice |
eindelijk :)
|
eindelijk ;)
Succes, gaat nu wel goedkomen denk ik! |
Quote:
Ja dat hoop ik wel,1 ben komende week nog druk maar daarna ga ik kijken of ik alles aan de praat krijg. Ik heb al een manier gevonden om droog te oefenen en zal hem daarna in bouwen. foto's op onze site en hier op het forum! |
suc6
succes!
|
All times are GMT +1. The time now is 06:02. |