Kleur van het voertuig.
De RDW registreert hoofdkleuren. Lichtblauw en donkerblauw vallen bijvoorbeeld onder dezelfde kleuraanduiding, namelijk 'blauw'. De volgende kleuren kunnen voorkomen: - Oranje - Roze - Rood - Wit - Blauw - Groen - Geel - Grijs - Bruin - Crème - Paars - Zwart - Diversen De RDW registreert alleen de kleur van personenauto's, maximaal twee kleuren per auto. Als een personenauto meer dan twee kleuren heeft, registreert de RDW 'diversen' |
Quote:
Join the club... Mijne is destijds ingevoerd met stoelhoezen en zonder logo's etc. zodat ie goedkoper zou zijn bij het invoeren :confused: :confused: Ik bedoel, importeer dan een gewone GTI ipv een Edition... Ik ben de 4e eigenaar en kende de vorige 2 die hem hebben gehad. Daarvoor heeft ie al die tijd in DU gereden dus het voordeel is wel dat het een échte Duitser is.... :D Hij staat als paars op kenteken. |
heb ze gehad met paars , rood , bruin , en zwart op het kenteken
terwijl ze echt paars waren ook edition op het kenteken komt maar zelden voor meestal staat er niet eens GTI op maar gewoon Golf |
Quote:
Rare manier van importeren idd. Of het een echte Duitser (Wolfsburger) is kun je ook aan het chassisnummer zien :) |
Quote:
Ik heb weleens een 10 Miljoenen editie gehad, die stond nog niet eens als Golf op kenteken, maar als 19E :screwy: |
golf 4 staat soms ook als 1j op kenteken, beetje vaag.
mijne staat overgens als gti edition op kenteken |
Is er trouwens iemand die dat verhaal van PON met typergoedkeuring kan bevestigen?
|
Quote:
Dit klopt idd, ik heb een golf Moda gehad in darkburgundy (nederlandse auto)en deze stond als rood op kenteken. Kreeg ook een hoop gezeur met verkopen aangezien mensen de auto als schadebak betitelden nadat ze het kenteken op RDW hadden gechekt... Het verhaal van Richard mbt kleur klopt ook als een bus, dus eigenlijk staan alle ingevoerde Editions verkeerd op kentenen.. :D |
All times are GMT +1. The time now is 17:30. |