Quote:
Inderdaad ,die had jaap al eens gepost , maar kan ze zo snel niet vinden ........ |
daar is de 1e al |
Haha, dat ziet eruit zeg!
|
nee niet echt. gewoon laten.
|
dat is toch geen smoel?
volgens mij is het zelfs een shop;)als het dat niet is is het gewoon beroerd afgewerkt:D |
Quote:
aha,keihard met een beetje roestvorming:D ik dacht ook dat mijne keihard was,en dat een VW van dat bouwjaar niet zo roestgevoelig was..... ben er vies van teruggekomen,L+R dorpel,opening van vulhals,bodemplaat bij de doppen,deuren bij de kabeldoorvoeren,onderkanten voorspatborden,het hele program. en denk maar niet dat er veel uitzonderingen op die regel zijn. net wat jens zegt,ik heb ook een 82er kever gehad,daar zat minder roest aan. (heb alles inmiddels wel behandelt trouwens) |
Quote:
Dat is inderdaad een shop ,maar er moet ook één in t fotoalbum staan waar het echt zo is gebouwd ....... |
Ik vraag me maar 1 ding af....... waarom???????
Zou je een ander front erop zetten.... van een vento kan ik nog wel snappen... maar een mk2 en de bumpers....nee!!! |
Als je dat van plan bent moet je ook de voorbumper aanpassen.
Want die brede knipperlichten staan er totaal niet bij. |
vind dit ongeveer het slechtste idee ooit, heb een keer zoiets in een vw magazine gezien. ziet er niet uit!
|
Ben ik dan de enige die dit "zo gek nog niet" vindt?
|
Quote:
Nee, hoe meer ik ernaar kijk hoe grappiger het uit gaat zien :D misschien staan jettalampen beter ? |
Quote:
klopt, was Chrispy's vento en die liep met hetzelfde idee rond. |
All times are GMT +1. The time now is 10:51. |