Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Archief (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=74)
-   -   golf gti wolfsburg edition met schade (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=65604)

SubdubberGT 03-02-2010 14:14

Verkoop hem dan zelf in onderdelen :thumbup:

martinus83 03-02-2010 14:45

Quote:
Originally Posted by Ruud's VW Shop
Even voor de duidelijkheid: een 8V had standaard géén Recaro's. Wellicht krijg je de normale Edition stoelen dan erbij....
Verder valt hier, mits de prijs goed is, best nog wat van te maken in mijn ogen.

Klopt ruud. Hier zitten echter wel elec recaro's in als ik de verkoper moet geloven..

Er is zeker iets van te maken, maar het is een aardig klusje, heb de foto's in mijn inbox staan maar als de verkoper ze wil tonen doet hij dat zelf wel.

gti-er 03-02-2010 15:33

Quote:
Originally Posted by MartijnV5
Verkoop hem dan zelf in onderdelen :thumbup:

idd ook dat kan een optie zijn!! :thumbup:

Pedaalemmer 03-02-2010 15:37

Quote:
Even voor de duidelijkheid: een 8V had standaard géén Recaro's. Wellicht krijg je de normale Edition stoelen dan erbij....
Verder valt hier, mits de prijs goed is, best nog wat van te maken in mijn ogen.

Elke gti heeft recaro stoelen, er is enkel verschil in het model stoel.

Ruud_79 03-02-2010 15:48

Quote:
Originally Posted by Pedaalemmer
Elke gti heeft recaro stoelen, er is enkel verschil in het model stoel.

Zijn de normale sportstoelen ook van Recaro dan? Das nieuw voor mij dan.

breadfan83 03-02-2010 17:40

Quote:
Originally Posted by martinus83
Beetje jammerlijke reacties hier...

Dit is een edition, weinig km-ers, zeldzame originele kleur icm een edition.
Als je deze auto weer hersteld heb je een heel erg mooie mk2
De schade is niet gering en ik ben het ermee eens dat je de auto zou moeten overnemen incl interieur en velgen, maar die kun je er ook gewoon bij kopen dus wat is het probleem? Als de prijs er maar naar is ;)
Als je het zonder velgen en interieur koopt zijn die ook wel weer te vinden.

Schade indicatie in de advertentie plaatsen is ook wel iets wat de verkoper had kunnen doen. Zo niet in de vorm van een foto, dan wel in de vorm van tekst.

Maar om dit nou meteen zo af te kraken vind ik dan weer erg jammer! het gaat er gewoon om om weer iemand zijn verkoop/auto af te zeiken.

En nee ik ken de verkoper helemaal niet.

Ik heb ondertussen foto's van de schade, er is flink herstel nodig, nieuwe motorkap, zijscherm, voorbumper, grill etc. Aardig wat dus, vooral als je gaat anvragen wat een origineel scherm en bumper kost (laatste is niet eens meer te vinden, zo wel betaal je zeker 6 a 700 euro nieuw)
Interieur en velgen met nieuwe banden, alles in topstaat is ook nog wel wat waard.

Deze edition maar dan in schadeloze staat met deze km stand en een nieuw motorblok is nog wel aardig wat waard denk ik!

T' is dus maar net wat de gek er voor geeft, zoals altijd met deze auto's.

Tinus, als die auto zo finaal in puin ligt, zou me die kleur verder ook niks meer kunnen schelen. De kosten voor de losse onderdelen in kleur lopen zo ver op, dat je net zo goed de plaatdelen voor 50 euro in de verkeerde kleur, tweedehands kunt kopen, en de hele auto laat overspuiten.

Je komt de boel hoogstwaarschijnlijk ook nog aan 't richten, wat ook niet weinig kost.

En als het gaat om wat de gek ervoor geeft, kan het net zo goed zijn dat deze gek er maar 300 euro voor zou geven. ;)

Martyn 03-02-2010 18:16

Heb hem ook maar even een mail gestuurd, misschien is het wel een leuk opknap project voor niet te veel geld.
Als je de auto weer helemaal strak maakt kan het in mijn ogen wel heel erg mooie auto worden, en zeker met deze kleur.

;)

martinus83 04-02-2010 12:28

@ broodfanaat, klopt. Je zult een en ander moeten spuiten. En ja, richten is aan de orde. Voor 1000 euro is hij weer recht...

Denk ook dat dat ding zo niet veel meer waard is. De verkoper denkt van wel, er zit dan ook een vernieuwde motor in (helaas maar een 8vtje)
Zal wel in onderdelen verkopen worden.

Quote:
Zijn de normale sportstoelen ook van Recaro dan? Das nieuw voor mij dan.

Metdevoetbedienbarekeukenkliko slaat de plank nogal mis.
Niks nieuws dus ;)

Turbo-Variant 04-02-2010 19:06

Volgens mij zijn de normale sportstoelen wel degelijk een Recaro fabrikaat...

Ruud_79 05-02-2010 10:21

Quote:
Originally Posted by martinus83
@ broodfanaat, klopt. Je zult een en ander moeten spuiten. En ja, richten is aan de orde. Voor 1000 euro is hij weer recht...

Denk ook dat dat ding zo niet veel meer waard is. De verkoper denkt van wel, er zit dan ook een vernieuwde motor in (helaas maar een 8vtje)
Zal wel in onderdelen verkopen worden.

Metdevoetbedienbarekeukenkliko slaat de plank nogal mis.
Niks nieuws dus ;)

Danjewel voor de bevestiging Martinus!

All times are GMT +1. The time now is 18:41.