Zo € 17,80 geboden.............
Ga dus gewoon maitings winnen dit jaar :thumbup: en nou niet weer over mij heen bieden want ik wil dit raceijzer op mijn oprit hebben :cool: |
pfff.. too rich for my pockets... you win
|
voor mij ook!! :(
had net een prijzenkast besteld bij Wehkamp!! :( |
''de auto is als een kind behandelt''
dan wil ik niet weten hoe hij een kind behandelt! ''het is echt de moeite waard om deze auto in het echt te zien en te berijden'' Bijna overtuigd... ''en een kleur die je niet vaak ziet op een golf'' gelukkig maar! wat een rothok.. |
Te Koop super strakke golf 3
bij deze bied ik mijn golf 3 aan waar een hoop aan gedaan is en veel geld in zit! deze golf is op maitings geweest en heeft 1rste prijzen gehaald ik doe gek ....17,90 wil ook wel eens op een Maitings gaan kijken :D |
Tupperware prijzen zeker, of best car in the dorp:D
|
Quote:
nee, 1e troostprijs.. |
Hé Alberto waar ben je nou mee bezig? Ga je mij overbieden?
Dat pik ik niet..........weer € 0.02 over je heen jongen :slap: |
Bam,...€17,99 jonguh :D
Wel eerst ff lege flessen inleveren denk ik :D |
Die auto is veel meer waard joh!
|
haha, vond net nog een 7-up fles gelijk geboden 23,21 !! Morgen inleveren en een Golf op mijn hof!! :thumbup:
:D :D :D |
Bam jonguh :nuts:
keiharde € 24,03 geboden nu :thumbup: |
damm fabian je was me net te snel af!
24,05 huidig bod :rock: |
Quote:
volgens mij had ik nog een kratje bier staan (leeg uiteraard!!) die ik kan inleveren. :D Nope helaas is die al weg!! :( Moet ik hem nu laten gaan voor 24,03 euro :( Ga morgen de DSB bellen voor een lening!! :D |
Ik klap over iedereen heen ik had nog 27,50,-. Mijn vrouw is naar de lidl boodschappen wezen doen dit weekend. En we hadden nog wat over, ik denk dat ik nu een prijs winnaar heb.
|
Quote:
Voor op de maitings :cow: |
15 biedingen in 1 dag, dat ding is HOOOOTT.
|
:d :d :d
|
En us Piet weer overboden haahaha
|
Al € 202,- geboden voor die bak :screwy:
Dacht dat tupperware en oudijzer niks meer waard waren :D |
All times are GMT +1. The time now is 07:22. |