Quote:
Zomer? :shake: Het is nog steeds lente hoor :D Maar de wintervelgen kunnen in ieder geval voorlopig opgeborgen worden. |
ze wil de jetta wel kwijt :D
|
Quote:
de zomer valt wat eerder in Friesland he :D |
Quote:
en nu een wit met oranje golf zeker haha :D |
Quote:
dot no krekt wer net haha |
Welkom hier ;) Nice ride
|
Jah idd de Jetta staat te koop!
en Neej geen witte golf met oranje velgjes. Was in mijn bezit toen deze nog rood was. Een polotje zou fijn zijn ;) |
Leuke auto, valt wel op hihi!
Heb em volgens mij weleens bij mn ouders in surhuisterveen zien rijden. :D |
Quote:
Kan best ;) Surhuisterveen ligt hier ook aan de achter deur:D |
Weer een nieuwe aanwinst dankzij piet :thumbup:
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?p=956275#post956275 Inmiddels zijn de stikkers eraf en is er een embleemloze grill besteld. Natuurlijk gaat deze zaterdag mee naar limburg. Nieuwe foto's zijn onderweg :D |
leuke wagen!!!
2 jaar met plezier in gereden!!mijn vriendin dan :thumbup: wat moest er nou geburen om hem weer goed rijdend te krijgen?? owja,ik heb volgens mij ook nog een reserve sleutel liggen..(weet het niet zeker) pm maar even als je die wilt hebben!! gr marc |
Zoals beloofd...... hier wat foto's van de polo :D
Hier ben ik weer dank zij sdi-tje aangekomen :thumbup: |
een vertraagde welkom op het forum!!!
leuke polo!!! en een erg mooi kleurtje. oziets was mijn eerste scheurmonster en daar was ik zeer blij mee!! pittig en goedkoop! en een rotonde held:rock: veel plezier ermee |
Je hebt smaak, bij mij was het wel andersom, eerst een Polo 2F Coupé, nu een Jetta 1. :D
Maar 'k heb ze wel nog beiden. :) Steilheckje ziet er leuk uit. Een paar andere wielen en evt. beetje verlagen en verder niets meer aan veranderen. :thumbup: |
hele mooi jetta :thumbup:
|
hey meid . meisjes in jetta`s zijn de bom :D
maar ben je aangemeld op het 86c register ? at is een forum voor dat type polo.misschien dat je daar een gt interieurtje vind .veel plezier met beide rides |
mooi gedaan,van jetta naar een echte vw. :D
|
|
Dat zijn een hoop auto's die voorbij komen zeg :P maar blijf lekkr bij de jetta zou ik zeggen, die is toch het mooist :D
|
zit er een deuk in de bumper?
|
All times are GMT +1. The time now is 00:57. |