Dikke bak!
Zakken en dikke BBS-en (ik noem die wielen niet vaak) d'r op, en gaan! Zijn die chromen lijntjes in de grille nou zo versprongen, of ligt 't aan m'n scherm? |
ligt iig niet aan je scherm...denk dat het aan de foto ligt..
|
In Dalen (dr.) zit een kerel die heel veel onderdelen heeft voor oude mercedessen.
Misschien ook wel voor zo'n rijdende semi-bungalow :D |
wat een dikke slee man! Juist zon slee op dikke wielen is de bom in Wortersee.
De pul, wel eens geweest? |
Quote:
ze? er was er 1 die iets bedoelde,wat is nog niet duidelijk. en je standpunt raakt kant nog wal,geen dik spul>bek houden of zomaar dom ja en amen roepen. iedereen mag z'n mening geven,en dat doe ik dus ook. ik vind trouwens ook helemaal niet dat ik dik spul heb,eerder leuk spul waar ik trots op ben.als je me persoonlijk kon zou je weten dat ik nogal recht voor z'n raap ben. daarnaast,weet niet hoevaak dit nog getypt danwel gezegd gaat worden,niet iedereen heeft dezelfde smaak... anders waren we misschien wel allemaal 'trunkpunk'. |
Quote:
nee merijn,net zomin als ik in marokko ben geweest. |
k bedoel idd te zeggen dat recht voor zn raap beetje raar overkomt op een forum!
en als je worthersee beter kende wist jeook dat daar meer dikke benzen rond cruizen! anyway back on topic...dikke slee kerel |
Yep, zeer zeker een bom van te maken, ben benieuwd.
Leuke bak succes ermee... |
Jammer, dat deze youngtimers geassocieerd blijven worden met kamperts en buitenlanders.
Het zijn echt gave luxe bakken en zelfs na 25 jaar geen kraakje in te bekennen valt. Dat kan niet van alle auto's gezegd worden, zelfs niet van moderne auto's. Succes ermee. |
Quote:
is dat niet juist het leuke aan een forum?allemaal verschillende mensen en karakters die 1 passie delen ;) maar volgens mij heb je m'n reactie niet begrijpend gelezen,ik heb niet gezegd dat deze auto daar niet thuishoort.maar als je niet precies begrijpt wat ik bedoel mag je me wel pmen,dan leg ik het haarfijn uit.kun je je reacties goed onderbouwen,want met dit loze gewauwel schiet niemand wat op. |
oude merc = cool!
ik begrijp wel wat de pul zegt. als eerste stond dit topic in het verkeerde forum deel, en ten tweede, als ik foto's van wörthersee zie, denk ik ook eerder aan volkswagens dan aan mercedessen, en er rijden wel veel marrokanen in zulke mercedessen, waar overingens niks mis mee is. En ''B-ram'' naar mijn idee is de pul nog een van de weinigen die hier op 't forum normaal meepraat! Nu verder over de Mercedes! |
mooie wagen, heb er zelf ook 1 gehad
dat was een 380 se aut van 82 kras roest en deuk vrij maar weer verkocht :D rijden heerlijk die dingen :thumbup: |
Hier was mn topic dus:P Was hem al kwijt.
Maar leuk dat er nog lui tussen zitten die wel van deze autos houden, overal waar ik vertel dat ik een benz rijd vinden mensen het geweldig of echt helemaal niks, wel leuk:P Verder is de grill vooraan een beetje in gedeukt ja, goed opgemerkt, daar moet ik nog een nieuwe voor bestellen. Verder is vandaag mn kenteken binnen gekomen dus de platen komen er ook aan, dan kan ik echt rijden! En trouwens ik ga met de benz naar wörthersee omdat ik anders op de fiets moet:) niet om hem daar te showen. Ik ga daar meer heen om te kijken dan om bekeken te worden. En wie denk dat deze autos langzaam zijn heeft het dus echt goed mis, met 120 nogsteeds kickdown en trekt moeiteloos door tot de 210. Rijd echt geweldig. Zal vant weekend is een paar echt mooie fotos maken! |
dit iets voor jou?
Moet wel wat aan gebeuren...wtf plaklood op de buitenste rand. Wat een helden! http://link.marktplaats.nl/306998196 |
Echt een dikke bak, heel mooi.
En het zal wel aan mij liggen maar hier heb ik nog nooit een marrokaan in zien rijden, die rijden hier vooral Golfjes 4 en BMW's... Respect voor deze benz ! |
Quote:
500 diesel bestaat niet :D |
Dikke slee, zo'n W126.Tijdloos elegant ook.
De opvolger hiervan, de W140 was alleen maar lomp groot, had geen enkele charme meer. Deze auto's hebben gelukkig de status van liefhebbersauto's bereikt. De tijd dat een ethnisch geval met een 280S reed (met carburateur dus), en er een plaatje 500SEL opplakte is gelukkig voorbij. Maarruh,.. een proefrit maken met Zwitserse platen, en op de A7 zonder peut vallen... flinke proefrit dan. 800KM :screwy: :D Veel plezier met je Merc. Greetz Ron |
oef oef...dei w140 vink juist supervet...das ultimate gangsterbak naar mijn idee
dis ook erg vet natuurlijk! |
Quote:
Hij is in oudehaske gekocht, had nog geen 2km gereden dus viel mee. Ik had hiervoor ook bijna een S gekocht met carb terwijl de verkoper me had overgehaald dat het een SE was, gelukkig optijd achter gekomen. Vanavond kan ik de benz ophalen, met de nieuwe lpg installatie, nu al zin in:D alleen jammer van het weer, majah eerst maar even goed poetsen van binnen en buiten. En Bram, Dat zijn wel zwaaaar mooie velgen, alleen ik hou hem helemaal orgineel. Geen dikke bbs'en dus :tongue: |
Wow!! Mooie auto zeg!!
En mooi dat je hem toch orgineel houdt! respect!! Heb zelf een tijdje in een W123 280 TE rondgereden. Andere auto met zelfde 185pk injectieblok. Die was van mijn oude baas. Die was helemaal lijp van de W123 en had er 4. 2x 300D 1x 230 en de 280TE. Het geluid van de 6 in lijn is echt super! alleen over het verbuik zullen we maar niet al te veel woorden vuil maken! Moet iig bij zulke auto's niet -alleen- aan marokkanen of kampers denken, maar aan de serie Miami Vice waarbij ze ''getuned'' rondreden met drugsbazen achterin. Have fun with it!! |
All times are GMT +1. The time now is 03:09. |