Quote:
Dan krijg je dus weer zulke perikelen :D Zit er überhaupt wel iets van verwarming in een spijl?? Voor onderweg dan... |
Hehehe, vorig jaar was mijn achterruit ook nog niet ontdooit toen we in Rosmalen aankwamen (dwz aan de binnenkant, dus...) :rolleyes:
|
Ben er het hele weekend. Zoals VWWastelands al zei, we staan met het regioteam op het KeverWinterFestijn.
|
Heb de poll ingevuld!
Alleen zaterdag komen we, zondag alweer een andere meeting te gaan..... :D |
Quote:
Gaat lekker dan!! Dinsdags, zaterdags en zondags :eek: Binnen een week de eerste 3 meetings!! Hoezo 2005 goed beginnen?? :) |
Quote:
Goed voornemen; zoveel mogelijk meetings bezoeken! :wink: :cool: |
Quote:
Ja, de originele kachel werkt gewoon...... dus er komt een beetje warme lucht op de voorruit waar je handen aan kan warmen :) Niet genoeg om de hele bus te verwarmen iig :( Was KOUD vorig jaar !!!! :biggrin: |
zo'n kleine pickup cabine is zo warm met een standaard kacheltje :-)
|
Zit er ook aan te denken op van persplex een tussenwandje te maken !
Hoef je alleen het cabine gedeelte warm te stoken ;) (een paar deurrubbers zou ook al wonderen doen denk ik) |
Ik ben er waarschijnlijk, maar dat weet ik nog niet echt, zal het ff met die andere gasten erover hebben, zie jullie wel weer her en der,
toedels |
Quote:
Nou ik heb het ruit gezien vanmiddag... oef ;) |
Ik kom wel, weet alleen nog niet of ik met de New Beetle of de Old Variant kom... Ligt aan het weer, heb nog geen verwarming in de vari. :eek:
Waarom gaan de meeste mensen eigenlijk op zaterdag? Is er dan meer te zien misschien? |
Quote:
Meestal is zaterdag de onderdelenmarkt en zondags alleen maar (concour)auto's Dit jaar is het 2 dagen onderdelen heb ik ergens gelezen, maar ga toch gewoon op zaterdag.......dan komen de meeste bekenden (en zondags moet ik naar de kerk ;)) |
Zaterdag wordt het :biggrin: Ik ga toch voor een groot deel voor de onderdelenmarkt.
Zie jullie daar :p |
Lijkt me wel leuk op de zaterdag erheen te gaan, de kamereu hebben dat dit jaar ook gedaan... helaas lag ik toen onder m'n Mercedes, die me de vrijdag ervoor had laten staan, te sleutelen om ervoor te zorgen dat ik de maandags erop weer naar het werk kon :(
|
Was erg jammer toen, W76! Kon je ook niet voor.
Dit jaar zijn we weer van de partij, tzal nu niet aan de merc liggen ;) Idd voor de onderdelen zaterdags, maar zo te lezen ook om ff bekenden de hand te schudden! :) |
is aangepast leon ;)
|
zaterdag 8 Januari een feest van Miss L. dur baas,dus wij gaan zondag.
|
wij/ik ga ook altijd zaterdags, en gezien nu 78 personen ook al op zaterdag gaan dan zien we velen van jullie daaro wel!
|
Leon, heb opnieuw de poll aangepast. ik kan zoals ik al zei niet namen verplaatsen van de een naar de andere stem, ik kan alleen de stemaantallen aanpassen. Tis niet anders, maar aangezien ongeveer iedereen z'n stem al gemotiveerd heeft lijkt het me duidelijk zat zo.
|
All times are GMT +1. The time now is 17:28. |