Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Car Café (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=52)
-   -   Audi Coupe 2.3 van eind '95 voorstellen (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=63706)

jettaracing 24-12-2009 17:29

Mooi ding Emiel!

Jetta Fireandic 25-12-2009 14:48

Iedereen bedankt voor de leuke reacties, ik ben er zelf ook echt super blij mee. Rijd gewoon perfect zo'n 5 cilinder, met een uber-geil geluid :D

Geert_Sneek 30-12-2009 14:49

Mooie auto! Ik hou wel van deze wagens, mischien moet je is kijken voor een leren interieur, zou hem wel afmaken.

Dat hout op het dash vind ik geweldig, carbon ziet er pas goedkoop uit.

Jetta Fireandic 07-01-2010 17:25

Quote:
Originally Posted by Geert_Sneek
Mooie auto! Ik hou wel van deze wagens, mischien moet je is kijken voor een leren interieur, zou hem wel afmaken.

Dat hout op het dash vind ik geweldig, carbon ziet er pas goedkoop uit.

Vind leer opzich best wel mooi, maar dan zou ik er wel percee ook stoelverwarming in willen hebben. Maar dit interieur is ook nog helemaal héél dus is geen haast put.

Jetta Fireandic 07-01-2010 17:30

Vandaag m'n S2 stuur binnen gekregen, het duurde even ivm het winterweer maar het is toch gelukt. Stuur staat in mijn ogen vele malen beter dan het originele lederen stuur. Hier een fototje, wel van k*t kwaliteit had m'n camera even niet bij de hand.

Audilimburg 07-01-2010 21:43

Nice!
Ik heb hier ook een Audi Coupe staan. Maar aangezien ik hem niet meer fatsoenlijk aan het lopen krijg ga ik hem ui elkaar halen en in onderdelen verkopen.
Best jammer, het geluid was waanzinnig.

SHReK 07-01-2010 21:49

Quote:
Originally Posted by Vains
Mooie wagen Emiel, veel plezier ermee :thumbup:

Deze auto staat er heel goed bij..

Jetta Fireandic 08-01-2010 16:51

Quote:
Originally Posted by Audilimburg
Nice!
Ik heb hier ook een Audi Coupe staan. Maar aangezien ik hem niet meer fatsoenlijk aan het lopen krijg ga ik hem ui elkaar halen en in onderdelen verkopen.
Best jammer, het geluid was waanzinnig.

De 5 cilinders kunnen soms best wel zinnige blokken zijn kwa lekker lopen, vaak als een 5 pitter niet lekker loopt zit er ergens een vacuumlek. Heb toen ook een audi 90 vijf cilinder gehad die had er ook last van. Was toen best wel even zoeken, maar op het einde toch wel gevonden. :)

Mag ik vragen welk type coupe jij hebt staan, B3 (1988-1990) of B4 (1992-1996)?

Jetta Fireandic 08-01-2010 16:59

Bedankt verder voor alle leuke reacties, en idd het geluid is gewoon verslavend. Maar echt doortrappen hoeft niet percee bij een 5 cilinder om het mooie geluid te horen, ook bij +- 2000 toeren roffelt ie al lekker :thumbup: .

Hier nog even een foto van het stuur bij daglicht. Stuurt echt super fijn zo :).

Nu alleen voor de zomer nog een set 17'' velgen zoeken, setje 17'' RS4 velgen vind ik ook niet misstaan.

Even een fotoshopje:

Vind het wel bij de auto passen...

Domi 08-01-2010 17:03

Woow, :eek: Goed fotosoep zeg :thumbup:

jettaracing 08-01-2010 18:46

inderdaad !

Maar staat m ook wel goed die wielen trouwens .
Super mooi stuur ook!!

jetta mk1 '82 08-01-2010 18:50

mooie wagen en je wielen plan klink goed !!

gr. martijn

Jetta Fireandic 09-01-2010 13:07

Bedankt, ben erg blij met het stuur.

Trouwens deze fotoshop heb ik zelf niet gedaan hoor ;), zou wel willen dat ik dit zo kon. Heb er respect voor als je dit zo goed kunt doen, sommige mensen hebben der schijnbaar echt aanleg voor. :)

De Pul 09-01-2010 13:13

stuurtje is erg vet,vind die wielen alleen wat minder.
komt waarschijnlijk omdat jan en alleman ze tegenwoordig heeft....

Jetta Fireandic 09-01-2010 13:32

Quote:
Originally Posted by De Pul
stuurtje is erg vet,vind die wielen alleen wat minder.
komt waarschijnlijk omdat jan en alleman ze tegenwoordig heeft....

Dat mag, velgen blijft gewoon altijd een kwestie van smaak. De één vind het mooi en de ander niet. Maar goed ook natuurlijk anders reden er zoveel dezelfde auto's rond :D

MauSeR35 09-01-2010 16:06

Velgen staan wel netjes, er zijn er idd veel die die wielen mooi vinden maar ja alleen op wat anders gaan rijden omdat een ander het niet heeft vind ik persoonlijk ook onzin. Het gaat er toch om wat je zelf mooi vind.

Audilimburg 09-01-2010 23:44

Quote:
Originally Posted by Jetta Fireandic
De 5 cilinders kunnen soms best wel zinnige blokken zijn kwa lekker lopen, vaak als een 5 pitter niet lekker loopt zit er ergens een vacuumlek. Heb toen ook een audi 90 vijf cilinder gehad die had er ook last van. Was toen best wel even zoeken, maar op het einde toch wel gevonden. :)

Mag ik vragen welk type coupe jij hebt staan, B3 (1988-1990) of B4 (1992-1996)?

Ik heb een Type 89 (B3 bestaat eigenlijk niet) uit 1989, maar wel met een B4 front. Het probleem zit hem niet in de motor, maar in 1 van de sensors. Nadat hij warm is slaat hij af. Al vanalles geprobeerd, maar wil niet fatsoenlijk lopen en de sensors zijn ook reteduur.

Ondertussen wel al een hoop geïnvesteerd in remschijven, klauwen, waterpomp, radiator, enz. Nu vind ik het wel mooi geweest en gaat hij weg en komt er een VW voor terug.

Jetta Fireandic 11-01-2010 18:06

Quote:
Originally Posted by Audilimburg
Ik heb een Type 89 (B3 bestaat eigenlijk niet) uit 1989, maar wel met een B4 front. Het probleem zit hem niet in de motor, maar in 1 van de sensors. Nadat hij warm is slaat hij af. Al vanalles geprobeerd, maar wil niet fatsoenlijk lopen en de sensors zijn ook reteduur.

Ondertussen wel al een hoop geïnvesteerd in remschijven, klauwen, waterpomp, radiator, enz. Nu vind ik het wel mooi geweest en gaat hij weg en komt er een VW voor terug.

Klopt de onderdelen voor 5 en 6 cilinders zijn soms erg aan de prijs ja. Jammer dat ie weg gaat, hopen dat de ie nog een goed plek krijgt.

Jetta Fireandic 16-03-2010 18:29

Vandaag voor het eerst m'n coupe maar een schoon gemaakt, werd ook wel eens tijd na bijna 5 maand. :redface:

Kilometerteller staat inmiddels op dik 206.000km en hij rijd nog steeds perfect, sterker nog! Ik heb zo'n vermoeden dat ie zelfs wat zuiniger begint te worden. Rij nu ongeveer 1 op 11 vermoed ik :) . Bij de volgende tankbeurt maar even uitrekenen, zit nu ongeveer op 240 kilometer op een kwart tank.

Vains 16-03-2010 18:35

Echt een plaatje Emiel :thumbup:

All times are GMT +1. The time now is 17:56.