Check. Dan ga ik nu even naar de macD. hele dag achter de comp gezeten en aan de wagen lopen sleutelen.
Trouwens irritant bij een diesel die waterpomp zit achter een steun voor de dynamo. Dat was toch makkelijker bij mijn vorige. |
misschien is het mogelijk je koelwatepijp aan te passen een dikker stukje buis oplassen zodat je een universele koelslang van gelijke diameter kunt monteren.
het is maar een idee. mvg JVH |
Quote:
Dat betekend niet dat het helemaal niet leverbaar is, alleen tijdelijk. Als het helemaal niet leverbaar is, vind je het niet terug bij de verfuegbarkeitsabfrage. Als je het echt graag wilt hebben zou ik dat contact formulier eens invullen, heb ik ook al regelmatig gedaan. Het is ook nog eens zo dat LANG niet alle leverbare onderdelen terug te vinden zijn. |
thanks, ik zal dat formulier invullen. Maar het is geregeld voor nu. Ik ga morgen bij Nielsvwteam een slang ophalen.
Super weer dat iedereen zo voor je klaar staat hier. Groet Gijs. |
Quote:
Ah, leuk is dat he, vooral als je net zoals mij een automaat hebt :mad: Die kun je ook al niet afslepen... Ik dacht eerst dat het wellicht een lekke kop was, gelukkig gewoon ouwe slangen. |
En gelukt?
Heeft stefan je een goeie meegegeven? Gr |
Ik hoop het ik heb nog niet gestart. Ben wel weer tijd bezig geweest vandaag.
Zit nu nieuwe pomp op, jou slang (van dat diesel blok af) En alle andere slangen zijn ook nieuw nu. Dynamo zit er ook al weer op. Moet alleen de snaar nog spannen. Verder nog een nieuwe sensor in de radiator nu de vloeistof er toch uit is. En dan is dat hopelijk goed. Nieuwe pomp Pomp gemonteerd en de slangen. het ging dus om die middelste. Thanks nog Niels. En heb je eens iets nodig dan even belletje of PB geven. Mijn zolder en garage liggen ook nog tjokvol. (alleen dus niet zo'n slangetje haha) |
Heyy
Komt helemaal goed! Veel rij plezier met de golf! |
All times are GMT +1. The time now is 23:40. |