zo best pak hier.. ben net even met de audi aan het ploegen geweest..is nu al meer dan 7cm gevallen hier
|
Hier ligt toch echt nog niks......
Zou wel mooi zijn, morgen lekker vorst-verlet en mooi 1 dag vervroegde vakantie :D |
Quote:
wtf... houdt hier al snel op met 2cm! |
hier nog geen vlokje gezien.
|
|
en sneeuwt nog steeds
|
|
Hehe, mooie druipsnor aan de bumper
|
ah die is gaaf hè....mooi nummer ook :cool:
|
hier nog geen vlokje.
de enigste sneeuw die ik deze week heb gezien was toch gewoon binnenin skidome. word tijd voor winterbanden. |
ligt hier ook nog steeds niks :( :(
|
Is hier afgelopen nacht, in marum, genoeg sneeuw gevallen.
Vanmorgen om 7 uur: Rode had ik net een klein uur uitgegraven... Vandaag mooi een dagje thuis werken :D |
Net een uur en 20 minuten onderweg geweest van Oss naar Kerkdriel... normaal 40 minuten.
't is geen dik pak ofzo maar 40km/u is wel het max wat er wordt gereden op de snelweg, op 1 malloot na die op een volledig besneeuwde weg met ±80 voorbij kwam jakkeren :screwy: De Golf staat er nu ook sfeervol bij, jammer dat ik geen camera ofzo heb hier om een foto te maken.. |
Quote:
hier dezelfde cijfers...even thuiswerk dagje en ga de audi zo even uitlaten :D |
open haard even aan.. warme chocomel en heerlijk thuiswerkdagje
|
Today's a good day for Mr. Plow... :D
|
|
Vanmorgen om 05:00
|
Kanonnen, 30 fuk'n centimeters ... dan kom je toch niet meer weg met je 2/3cm bodemspeling?
Ik hoop dat het goed komt als ik straks naar huis moet, 't komt hierheen hoorde ik op de radio. Overigens is het hier nu wel gestopt met sneeuwen.. |
Ik kon inderdaad een heel eind komen.. maar laatste 200 meter lag gewoon 30 cm dus heb m'n auto bij iemand anders op het terrein geschoven :)
|
All times are GMT +1. The time now is 21:42. |