Ook maar eens wat besteld hier.. lekker warm voor in de wintert :)
|
Quote:
Wel netjes via de shop bestellen he! |
Als jullie nou eens de XXL weg laten :screwy: , en daarvoor in de plaats een M doen... :tongue: Zouden jullie heel wat mensen blij maken! :D
|
Quote:
Nou XXL is ook een goede afzetmarkt ;). Maar we zullen deze opmerking meenemen voor de volgende keer. |
Toppie!:thumbup:
|
Quote:
Mensen die een M passen zullen altijd ook in een XXL passen andersom niet. :) @ Ernst: ook netjes via de shop een bestelling geplaatst! |
Quote:
Top! |
Quote:
En nog meer mensen voor het hoofd stoten :thumbup: |
Mooie hooded sweater voor in de winter :) Ik ga er één bestellen wel beter dat hij te groot is kan ik er nog vele jaren mee doen !
|
Quote:
Pfff ik hoor het al... M gewoon als extra maat erbij doen! Alles wat overblijft kun je verkopen als Officiële Volksforum Poetsdoeken.. :tounge: |
Hey Jinx was mijn mailtje nog doorgekomen?
Kom anders van de week wel effe passen. :thumbup: Michael |
Quote:
Als ze er dan al zijn he, dit is pre sale :), ik zal geen verzendkosten rekenen :). Zeg moet jij geen M :P |
Reserveer voor mij ook maar een L :) Qua cash komt het ook in orde! :thumbup:
|
Quote:
Ok, plaats wel even officieel je bestelling via de shop das handiger :), ja mag hem ook ophalen :) |
Ik wil er ook wel één, twijfel een beetje tussen L en XL...
Zou voorkeur hebben voor een andere kleur (bruin of groen), maar dat zal geen optie zijn, vermoed ik? |
nee helaas, het zijn T-Ford truien.... beschikbaar in alle kleuren zolang het maar zwart is....
|
Quote:
XL past mij iig goed, niet te groot en net niet te klein dus wie weet dat ik je kan helpen met deze info :). Owja en jij mag hem best komen ophalen ;) |
En ik kan inmiddels mededelen dat er ook M aankomt!
|
bestelling geplaatst
|
Quote:
Jullie zijn écht geweldig, even wachten op m'n salaris en bestellen maar! :D Toppers! :thumbup: /edit Misschien trouwens een idee voor een poll?;) Welke maat heb je?: S M L XL XXL |
All times are GMT +1. The time now is 05:26. |