Quote:
Gisteravond heb ik ook even de nodige mensen "lichtelijk" onder druk gezet. "niet mee naar Drachten ?? ... goed,dan zet ik nu die ponton/t2a/jetta op straat" :D |
Quote:
Kee dan, mooi testritje voor de 2.0 type 4 in de type3 ;) En de t2a/camper/panelvan :biggrin: |
Ik ga ook proberen ff langs te komen, tzal alleen niet luchtgekoeld zijn :(
|
Ik wil eigenlijk ook wel even komen (emmen-drachten valt mee...) maar ik heb geen waterkoker (of mag ik de Princess Waterkoker van mijn mutti gebruiken :biggrin: )...
|
Misschien kom ik dan ook wel ff buurten.....
Het is ver weg maar de kever redt het sowieso! |
Quote:
Je hebt twee waterkokers volgens je onderschrift :confused: :) Maar goed, altijd welkom dus. @ Bien, verweg? valt mee hoor, Spa is verder ;) EN jullie cruisen ook wel naar de Dragstrip op een vrijdagavondje! |
Quote:
haha heb je gelijk in! en dan zie je maar 1 uur races en dan moet je alweer naar huis...... Reken er dus maar op dat ik kom! |
Ja sorry zat niet op te letten, net wakker....Maar ben er dus bij!!!
|
:mad: shit,shit,shit.....eindelijk een keer dicht bij huis, en ik kan weer eens niet! :mad:
|
Quote:
Verzetten, en naar drachten komen dus!! :D Tis de hele middag, vanaf twee uur. Kijk maar ff wat er mogelijk is ;) |
Joepie!! Nu maar hopen dat er dit jaar eens geen Hoogeveen meeting oid op dezelfde datum valt en dan gaan we er in Drachten een serieuze Water&Air meeting van maken!! In Damwoude is het zeer goed bevallen en dit komt alleen de gezelligheid maar ten goede!! Eindelijk weer een mieting met iets minder decibel/neon-gehalte!
Ik heb er nu al zin in!! |
Als ik geen gekke dingen heb kom ik ook.
Mooi dichtbij ideaal. LuNaTiK, zullen we in colonne? :D |
ik moet er heen :frown: ....het moet,het moet,het moet! :mad:
|
Quote:
Tuurlijk! Met de hele dokkum/damwoude en driesum - crew :biggrin: |
Anders moeten we maar een premeeting organiseren op camping bergumermeer ofzo! Wordt het toch nog een weekend!
|
Quote:
Ik heb er nu al zin in :cool: |
Quote:
Ja een fijne BBQ! |
Quote:
Sounds very interesting, ik maak het hele weekend vrij voor de meeting :D Es kijken wat de openingstijden van Campong Bergummermeer zijn! |
Quote:
Als er ook maar wat te eten is he! Maarruh, wie weet! :) |
Hee cool man! Ik kom ook!
Ik rij ook even mee in de collonne :D |
All times are GMT +1. The time now is 11:48. |