In de buurt van Hasselt.
Ik kan dat nu niet meten want ik heb ze niet hier liggen. Watvoor fussee's heb je ? Kan je namelijk zo vertellen of het past of niet. Gr , Domenico |
Voorbumper verkocht.
|
is jouw binnenverlichtings paneel in de hemel vooraan zwart ?
zo ja , kost dat incl verzenden ? mvg Bob. |
Deze is van nieuw type Corrado altijd wit.
Niet in het zwart te krijgen helaas. Gr , Domenico |
Heb je misschien een foto van de voorbumper en het linker voorscherm.
Ik wil deze graag van je kopen. |
Voorbumper en hetlinker voorscherm heb je die nog?
En zijn deze van een nieuw bol type. |
Ik weet het niet uit mn hoofd , zal het je laten weten zodra ik gekeken heb.
Gr , Domenico |
Heb je de bestuurdersdeur nog ? en de schermen ? wat is de kleurcode, ook heb ik wel interesse in de radiateur van de airco weet niet of deze bij oude type hetzelfde is.
|
Oude type is hetzelfde.
Kleurcode weet ik niet maar bestuurdersdeur heb ik nog wel. Is maar 1 kleurcode zover ik weet zilvergrijs van Corrado. Mail me anders maar : domenico@volkswagen-forum.nl Gr , Domenico |
remmetjes
Zou graag de 4 remschijven + blokken willen overnemen... bel a.u.b. op 0684284648 of laat hier een nummer achter waar ik je kan bereiken bvd,
mvg. Starsky |
Past die airco op een Corrado G60?
|
Airco pomp is anders of alleen de poelie ervan.
Misschien dat iemand anders het weet. |
re4mschijven
kan ik je mob. nummer krijgen of kun je mij bellen op 06-84284648, want ik wil graag die voorremschijven komen halen. en misschien dat ik nog ander spul zie wat ik kan gebruiken bvd Starsky..........
|
zit er ook cruisecontrol op de corrado? zo ja wat kost dat?
en wat vraag je voor de abs kabelboom+compu? groetenz.. uut grunn! |
Geen cruisecontrol dat is al verkocht aan een vriend van me.
ABS ecu heb ik voor 30 euro. Kabelboom niet meer. Mail me anders maar. Groetjes |
Quote:
Welk adres in Zoetermeer of Pijnacker dan? Dan weet ik dat ook gelijk, aangezien mailen of een andere manier contact vinden niet werkt. |
had je gemailt over de achterbumper alleen niets gehoord, kan je wat laten weten aub. vwjopie@hotmail.com
|
he wat jammer dat je de cruise control niet meer hebt.
in de abs ben ik inmiddels voorzien! bedankt voor de reactie en succes met de verkoop |
toevallig nog een luchtfilter bak liggen van een cor vr6?
|
All times are GMT +1. The time now is 07:50. |