Quote:
Wat zijn dit voor koplampen? Waar komt die blauwe gloed vandaan? |
Quote:
nope... |
leuk golfje:thumbup:
|
Quote:
No way! This is the one and only Spucknapf Quote:
Alleen de GTI's van '76 t/m '80 (de modellen met kleine achterlichten) hadden 'n Spucknapf, voor de rest géén enkele andere Golf 1, zelf's niet de GTI's vanaf '81 met de brede achterlichten. Dat stuurtje wat in de jouwe zit is iets uit de aftermarket (wel 'n vrij bekende naam "Personal") opgeleukt met 'n Wolfsburg embleempje. |
Quote:
oke bedankt!! hehe sorry dat ik het dacht hoor ;) weer wat geleerd in ieder geval!! over de lampen.. volgens mij niks speciaals behalve dat ze geel zijn.. die gloed zie je ook wel eens bij porsches enz, is volgens mij een bepaalde hoek ofzo dat je het dan pas ziet... |
Ik heb Philips Bluevision lampjes er in zitten, die geven ook zo'n gloed.
|
Quote:
Oke maar dan heb je wrs geen orginele koplampen erin want ik heb nog geen duplo/H4 blue vision kunnen vinden. Als je bijvb Hella's erin hebt dan past er gewoon H4 in en dan kan je natuurlijk wel blue vision hebben. Zit de toeter van die spucknapf nu zo diep of zit er gewoon geen toeter op? |
Volgens mij zijn dat All weather H4 lampen.
|
Quote:
die hele zwarte knop op dat stuur is de toeter |
weer een update..
migal heeft afgelopen week mijn bumpertjes strak gemaakt, in de grondverf gezet en gespoten, thanks mate :thumbup: ! hier een klein fototje ervan: verder breng ik hem vrijdag ook weg naar de spuiter, ook alvast bedankt he mig :thumbup: !! het linkervoorscherm, rechtervoorscherm, rechterdeur, voorkant en het stuk onder de achterbumper worden gespoten. dan komen meteen de mooie bumpertjes erop en als het goed is komen een dezer dagen ook mijn stripjes binnen.. het golfje staat met dit weer rustig op de oprit, ik wil er niet mee rijden met die pekel en zout meuk allemaal. binnenkort dus echt goede foto's! |
Nice....!! Dikke MKI heb je... Maar zwarte voorschermen vond ik ook heel vet staan.!!!
|
thanks! maar alleen het schermpje linksvoor was zwart... zo heb ik hem gekocht, is gewoon een nieuw schermpje en ik wil hem echt netjes hebben!
|
dit wordt een dikke mk1 mooi project en ga zo door en suc6 ermee.
gr pieter. |
Quote:
sorry voor de oftopic, maar die zijn er wel hoor ;) heb ze al 2 jaar in m'n golf 1 en nu een half jaar in m'n bolf (ja is ook h4) en heb net weer een nieuw setje voor reserve gehaald. en over die spucknapf, die complete zwarte binnenstuk is de claxon ;) |
Hee dat is toevallig deze heb ik vorige week in breda zien staan, toevallig vorige week maandag geen zilvere golf 1 (nu op stalen velgen) langs zien rijden in die straat van de foto? :)
|
Quote:
ja kan zeker kloppen dat is zijn vaste plek! heb jou helaas niet gezien.. vind het altijd erg leuk om andere einzers te zien! |
goed bezig, mooi golfje 1
|
het golfje is gespoten
bij deze een 'major' update, de golf is nu gespoten, hieronder alle foto's... spreken voor zich! nog wel een kleine anedokte...zondag ging ik mijn golfje ophalen bij migal..bedankt voor het werk!! maar toen ik wegreed trapte ik zo het rempedaal tot het schutbord in... alle remolie weg etc, toch maar naar huis gereden, het was rustig op de weg dus het ging net aan. uiteindelijk bleek het rechtsachter de remcilinderpomp te zijn als ik het goed onthouden heb, in ieder geval samen met koen gerepareerd, bedankt he maat!!
hier de foto's!! zo ging ie naar binnen: voorbewerken: en uiteindelijk gespoten: |
heb gisteravond trouwens ook nieuwe sierlijstjes rondom erop gezet, en ermee weggegeweest om te fotograferen, grappig om te zien hoeveel duimpjes enzo je nu opeens krijgt nu hij netjes is..
|
haha.. :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Dat had ik ook al toen ik hem weer helemaal Wit uit de schuur haalde en een rondje ging rijden :D Je golf is erg mooi geworden..!! |
All times are GMT +1. The time now is 21:40. |