![]() |
Quote:
mischien de 4 dec er heen. ;) |
Wij gaan nu definitief 3 december...vanuit m`n nachtdienst meteen naar Essen...overnachten in Adenau en 4 december een paar rondjes over de Nordschleife als de baan geopend is.
|
wij gaan 5 dec met een groep die kant op.
|
we gaan maandag de 30ste al, is het niet zo druk gelukkig
|
Wij gaan ook op maandag :) al erg veel zin in
|
we gaan maandag rond 7.30 van school weg geen idee hoelang de reis duurt heb er echt zin in nog nooit bij die beurs geweest
|
ik ga zondag 29
greetz |
Quote:
Misschien komen we mekaar nog tegen :D |
Erik M en ik komen ook maandag
|
Maandag ook aanwezig :D
|
neef_m en ik zijn 4 en 5 december ook van de partij :thumbup:
|
vraagje,
Klopt het dat je een soort umwelt sticker moet kopen, om in die zone te rijden ? Wie weet hier iets meer over? Waar kan je die kopen, of koopt niemand zo'n umwelt sticker ? |
wij gaan morge ochtend hen we vertrekken om half8, die sticker tja we hebben er dit jaar wel 1. vorig jaar geen 1 gehaald geen probleem we kwam gewoon waar we wilden. dus daar zou ik me niet super druk om maken.
|
Ik ga ook morgen vroeg rijden.
Gaan jullie via Arnhem? |
Quote:
Als je direct vanaf de snelweg komt heb je hem niet nodig. Ga je door het centrum moet je het gewoon gokken. De agenten die ik tegenkwam keken wel met een scheef oog naar de Windschutzscheibe maar hadden het veel te druk met verkeer regelen :D |
Quote:
jij ook? :D :D :D |
Ik ga maandag as ook samen met KB2, is het idd nog lekker rustig ;)
En ff biertje pakken natuurlijk :D |
ik ga morgen even kijken wat het is. Ben d'r nooit geweest dus we zien het wel
|
wij gaan niet ivm ziekte
|
was weer is het zelfde als altijd evenveel tubeware, en standjes met woofers lampen enzo, was wel weer een vermoeiend daggie. volgend jaar maar is een keer niet. heb het wel gezien daar.
|
All times are GMT +1. The time now is 22:01. |