Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Derby, Polo MK 1,2 en 3 (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=22)
-   -   Jesse's krokante steilheck (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=61590)

Marniks 05-11-2009 23:54

karin :wuv:

Jesse 06-11-2009 04:55

wie the fuck is karin dan weer?

heb ik wat gemist zeker :confused:

MONDY 06-11-2009 05:43

wat een HOK :D

maaar is wel fucking geinig hahahaha
dit is geen low budget
maar NO budget tjooening :D

Jesse 06-11-2009 12:17

mja, er moet ook een ander blok in ^^ een 1.4 uit een sportline 6n, of een 1.6 uit een 6n GTI, want dat gaat lekker blazen op nog geen 800 kilo :D

MONDY 06-11-2009 16:52

6n Gti kan je ik je succes wensen met het zoeken.
6n2 gti daarentegen zijn er genoeg

Marniks 06-11-2009 18:44

Quote:
Originally Posted by Jesse
wie the fuck is karin dan weer?

heb ik wat gemist zeker :confused:

moet je godver een keer naar big meeting komen gekkk :D zelfs ik was er

timson 06-11-2009 19:30

Geniale bak dit zeg hahaha! :thumbup:

Jesse 07-11-2009 06:48

@marnix; ja maar ik heb ook werk enzo en studeren en shit en nooit zoveel zin :D

Quote:
Originally Posted by MONDY
6n Gti kan je ik je succes wensen met het zoeken.
6n2 gti daarentegen zijn er genoeg

6n2 past ook?

chilll

iemand had er al eentje voor me gevonden voor 250€, met 146000 en alle toebehoren, leek me ook wel een goed idee om die beste meneer eens een emailtje ofzo te doen :)

owja, en nog efkes bedankt voor de egoboostjes allemaal :D

Jesse 09-11-2009 02:49

hmmm

beetje in beslag genomen, de pliesie vermoedde dattie teveel lawaai maakte, dus staat het ding nu op bureau tobias

iemand toevallig tips betreffende dit hele gebeuren?

De Pul 09-11-2009 02:50

you got to be shitting me?

Jesse 09-11-2009 03:21

I shit you not, kwam een politieauto op het dooie akkertje voorbij zetten, na mijn werk op het gemakje naar huis, niet veel gas of niets

nja, ding valt nogal op, dus ik werd aangehouden

ik heb zomaar een random pijp die ik van een maat heb gekocht, geen idee hoe of wat, netjes verstopt achter mijn achterbumper

dus het gesprek ging als volgt

'wat voor uitlaat is dat'
'geen idee, van een maat gehad'
'geef eens wat gas.... die is wel heel luid, we gaan hem in beslag nemen'
'onder welk wetsartikel?'
'dat weet ik niet uit mijn hoofd'
'kan ik bij de meting zijn?'
'dat weet ik niet'
'kan je me daarover laten bellen?'
'dat kan'

dus toen achter ze aangereden naar het politiebureau, ondertussen de bodem nog wat bijgeschaafd op hun parkeerterrein, en nou staattie daar

ze hebben mijn sleutel en mijn kentekenbewijs, of iig een deel daarvan, en ik heb nu verder niets...

dus mag ik erbij zijn? ik meen van wel... kan ik in ieder geval alles op film vastleggen

ik wil ze op een vormfout betrappen en tegen de boete in beroep gaan, want teveel lawaai maaktie echt wel

dusja, vandaar, iemand tips?

richard-polo 09-11-2009 08:57

ik wil ze op een vormfout betrappen en tegen de boete in beroep gaan, want teveel lawaai maaktie echt wel

dusja, vandaar, iemand tips?

dus je bent fout en dat weet je, maar je gaat wel in beroep!!

Roy 1.6 09-11-2009 09:14

@TS

Ik vind het goed dat figuren zoals jij van de weg geplukt worden. Een kachelpijp is geen uitlaatsysteem!

Jesse 09-11-2009 10:24

ja oi, die heb ik ook maar omdat mijn originele demper kapot was, en ik destijds een beetje zonder geld zat :hug:

dus je bent fout en dat weet je, maar je gaat wel in beroep!!

ja hoor, want het idee achter de wet, niet teveel herrie, word dan toch bereikt, niet teveel herrie, want die pijp gaat er onderuit, dus dan ga ik hopen dat ik toch geen boete hoef te betalen

zou ik de tweede keer met zoiets aangehouden worden, dan zou het natuurlijk een ander verhaal worden ;)

De Pul 09-11-2009 10:28

toevallig kwam er gister bij wegmisbruikers nog iemand mee weg omdat ie z'n uitlaat DAAR origineel maakte...

Jesse 09-11-2009 11:14

haha de fuck :D

zo kan het ook natuurlijk

ik heb hem ondertussen weer opgehaald, de agent moest even kwijt dat hij mijn auto heel gaaf vond :thumbup:

dus straks even een origineel uitlaatje halen, en een keertje met de slijptol aan de gang zodat hij weer netjes achter de bumper valt

moest er toch van komen, dus dan maar nu

Gertjan 09-11-2009 18:41

Kartonnen Karin ;)

Jesse 09-11-2009 20:50

ooh ja nee die heb ik niet nee

ik heb een teddybeer die met me meerijd ^^

Jesse 10-11-2009 21:55

zo, ik heb weer een originele uitlaat, pijpje achter de demper heel eind afgeslepen zodattie weer netjes achter de bumper zit

ook eventjes een 6n stuurtje gehaald op de sloop, 10 keer comfortabeler, en een oude doffe chromen pookknop op de sloop meegepakt, omdat het kan :D

jeroenmk1 13-11-2009 11:51

wat een idee prachtig :cheers: :cheers:

All times are GMT +1. The time now is 12:40.