karin :wuv:
|
wie the fuck is karin dan weer?
heb ik wat gemist zeker :confused: |
wat een HOK :D
maaar is wel fucking geinig hahahaha dit is geen low budget maar NO budget tjooening :D |
mja, er moet ook een ander blok in ^^ een 1.4 uit een sportline 6n, of een 1.6 uit een 6n GTI, want dat gaat lekker blazen op nog geen 800 kilo :D
|
6n Gti kan je ik je succes wensen met het zoeken.
6n2 gti daarentegen zijn er genoeg |
Quote:
moet je godver een keer naar big meeting komen gekkk :D zelfs ik was er |
Geniale bak dit zeg hahaha! :thumbup:
|
@marnix; ja maar ik heb ook werk enzo en studeren en shit en nooit zoveel zin :D
Quote:
6n2 past ook? chilll iemand had er al eentje voor me gevonden voor 250€, met 146000 en alle toebehoren, leek me ook wel een goed idee om die beste meneer eens een emailtje ofzo te doen :) owja, en nog efkes bedankt voor de egoboostjes allemaal :D |
hmmm
beetje in beslag genomen, de pliesie vermoedde dattie teveel lawaai maakte, dus staat het ding nu op bureau tobias iemand toevallig tips betreffende dit hele gebeuren? |
you got to be shitting me?
|
I shit you not, kwam een politieauto op het dooie akkertje voorbij zetten, na mijn werk op het gemakje naar huis, niet veel gas of niets
nja, ding valt nogal op, dus ik werd aangehouden ik heb zomaar een random pijp die ik van een maat heb gekocht, geen idee hoe of wat, netjes verstopt achter mijn achterbumper dus het gesprek ging als volgt 'wat voor uitlaat is dat' 'geen idee, van een maat gehad' 'geef eens wat gas.... die is wel heel luid, we gaan hem in beslag nemen' 'onder welk wetsartikel?' 'dat weet ik niet uit mijn hoofd' 'kan ik bij de meting zijn?' 'dat weet ik niet' 'kan je me daarover laten bellen?' 'dat kan' dus toen achter ze aangereden naar het politiebureau, ondertussen de bodem nog wat bijgeschaafd op hun parkeerterrein, en nou staattie daar ze hebben mijn sleutel en mijn kentekenbewijs, of iig een deel daarvan, en ik heb nu verder niets... dus mag ik erbij zijn? ik meen van wel... kan ik in ieder geval alles op film vastleggen ik wil ze op een vormfout betrappen en tegen de boete in beroep gaan, want teveel lawaai maaktie echt wel dusja, vandaar, iemand tips? |
ik wil ze op een vormfout betrappen en tegen de boete in beroep gaan, want teveel lawaai maaktie echt wel
dusja, vandaar, iemand tips? dus je bent fout en dat weet je, maar je gaat wel in beroep!! |
@TS
Ik vind het goed dat figuren zoals jij van de weg geplukt worden. Een kachelpijp is geen uitlaatsysteem! |
ja oi, die heb ik ook maar omdat mijn originele demper kapot was, en ik destijds een beetje zonder geld zat :hug:
dus je bent fout en dat weet je, maar je gaat wel in beroep!! ja hoor, want het idee achter de wet, niet teveel herrie, word dan toch bereikt, niet teveel herrie, want die pijp gaat er onderuit, dus dan ga ik hopen dat ik toch geen boete hoef te betalen zou ik de tweede keer met zoiets aangehouden worden, dan zou het natuurlijk een ander verhaal worden ;) |
toevallig kwam er gister bij wegmisbruikers nog iemand mee weg omdat ie z'n uitlaat DAAR origineel maakte...
|
haha de fuck :D
zo kan het ook natuurlijk ik heb hem ondertussen weer opgehaald, de agent moest even kwijt dat hij mijn auto heel gaaf vond :thumbup: dus straks even een origineel uitlaatje halen, en een keertje met de slijptol aan de gang zodat hij weer netjes achter de bumper valt moest er toch van komen, dus dan maar nu |
Kartonnen Karin ;) |
ooh ja nee die heb ik niet nee
ik heb een teddybeer die met me meerijd ^^ |
zo, ik heb weer een originele uitlaat, pijpje achter de demper heel eind afgeslepen zodattie weer netjes achter de bumper zit
ook eventjes een 6n stuurtje gehaald op de sloop, 10 keer comfortabeler, en een oude doffe chromen pookknop op de sloop meegepakt, omdat het kan :D |
wat een idee prachtig :cheers: :cheers:
|
All times are GMT +1. The time now is 12:40. |