goedt bezig :thumbup:
|
Quote:
thankz :redface: de eerste uitgevoerde update zit er op :) us module en dan een pic v golf en ibi samen greetz |
Goed bezig! Of had ik nou al gereageerd? :D :screwy:
|
Quote:
hehe mercikes ja maar mag altijd hoor :D |
Quote:
Tja krijg je als je op meerdere forums zit he :rolleyes: Maar hij is verdient hoor :thumbup: |
kben nog eens met een update
ik heb banden op de velgen laten leggen op een 15" 7j velg een nankang 165/45/15 dus dat ziet er als volgt uit dan heb ik een nieuw grilletje gekocht met een nieuw embleem van vw en een metaal latje onderaan de gril (die nog gespoten moet worden) en morgen ga ik een dakrekje halen hehenu nog ff wachten voor de onderhoud en keuring greetz |
nu van januari af
is de seat ibiza weg bij mij en is er een nieuwe daily gekomen een vw bora sdi schroefset en velgen liggen ook al thuis maar moeten nog gemonteerd worden maar daar wordt nog foto's van gepost nu heb ik al een paar meetings gedaan met het golfje maar nu de pics v men golfje zo was hem eerst (met dakrek): en nu zonder dakrek: greetz |
:thumbup: Ziet er netjes uit!
|
leuk geworden!
|
thankz
gretz |
nog een paar pics van de golf
de golf staat misschien te koop greetz |
:rock: |
Golf is mooi geworden en staat er erg netjes bij :thumbup:
Die foto hierboven is inderdaad erg mooi! |
hehe merci
kben van gedacht trug gekomen ik ga hem niet verkopen ik heb er teveel plannen mee greetz |
goed zo:thumbup:
lief voor um zijn:D |
Als je hem zo ziet op die foto van de Pul, super ding, zou hem lekker zelf houden als ik jou was :thumbup:
|
overlaatst nog een fotoshoot gedaan met dennisnoten
en dan wat erin het koffer komt greetz |
Erg mooie foto's, golfje staat er heel strak bij :cool:
Greetz |
nog is lang geleden precies :)
de kbs velgen zijn verkocht ik heb nu momenteel 3 setten velgen voor onder de golf te steken - borbet a - zender stern - bbs rs binnekort de zender velgen in orde zetten zodat ze eronder kunnen komen maar als dagelijkse auto ben ik ook niet stil geweest mijn vw bora lowered on kw variante 1 inox line en wheels, mercedes benz 18" pics: mvg |
mooie wagen jongen.!!!
Enne toevallig ook een mario. Mijn naam is ook Mario en rij op dit moment ook een rode Gti uit '88 maar dan een 16v |
All times are GMT +1. The time now is 17:05. |