ik zit met her zelfde probleem
mijn toerenteller werkt ook niet maar welke pinnen zijn van de toeren teller want ik heb een stekker achter op zitten en mis de onderste 3 of 4 kabels die zitten er niet op. is dit normaal of werkt hierdoor die teller niet. heeft iemand een schema welke pin iets is? maar als ik het goed begrijp heb ik een geschakelde plus nodig en de draad op de bobine en een massa? gr michael |
er staat iets op doppel-wobber.de
hier over zal is kijken http://www.doppel-wobber.de/wbb2/In...instrument.html |
Quote:
http://www.doppel-wobber.de/wbb2/In...instrument.html |
ja dat zie ik maar kan er niet uit komen welke pin nou precies voor de toerenteller is
klemme belelegung 1 frei oder Tempraturkontrolle 2 Blinker 3 Fernlicht 4 Drehzahlmesser oder Zeituhr 5 Masse 6 Beleuchtung 7 Plusleitung 8 Tank 9 Kühlmitteltemperatur oder Temperaturkontrolle 10 Klemme 61 11 Öldruckkontrolle 12 Vorglühkontrolle 13 frei oder Abgasrückführungskontrolle (Exportmodelle) 14 frei |
pin 4
|
is dat pin 4 vanaf de bovenste?
|
heb net even gekeken bij de auto en bij pin 4 is een rode kabel en als ik hem op contact zet komt er al voltage op te staan dan is dit hem dus niet maar mijn auto komt uit 79 het is een golf 5 deur met een 1.5 motor
welke kleur of pin moet ik dan hebben? |
Hoi .. sorry verder dan dit kan ik je niet helpen ik heb het ingeb in een 1979 er 1.1 golf
en was plug en play |
zo'n TCA 700 kun je bij conrad wel vergeten is n oude regelaar, kan nog wel eens lastig worden.
Als ik jou was zou ik naar electronica / hobbyshop gaan met typenummer, wellicht hebben ze er nog 1 anders zoeken ze alternatief voor je. |
Ik ben vanavond d'r even mee aan de gang geweest maar ik heb een tacho met een 10 polige aansluiting :screwy: En mn golfie 1.1 mx 1980 heeft een 14 polige stekker.
De tacho op de foto op pagina 1 heeft ook 14 polen, er zijn dus 2 types :cool: Dus, te ruil aangeboden een 10 polige tacho voor een 14 polige :D |
op de site van dobbel wober staat ook 10 polig tot of halvewege 78
|
|
ja dat heb ik wel gezien, maar ik heb eigenlijk geen zin om hem om te stekkeren, zeker omdat er passende zijn ;)
|
als die 14 pins de teller :screwy: :screwy: is het plug en play :thumbup:
|
mijn reactie was bedoeld op je vorige berichtje over doppel wobber.
Die marktplaatslink had ik nog niet gezien, thanx! :thumbup: |
Quote:
suc 6 ben benieuwd :thumbup: |
Heb hem ff gemaild, is nog bij mij in de buurt ook.
Fingers crossed :D |
Dat komt helemaal mooi uit ben benieuwd
|
ik denk niet dat het wat wordt, hij vraagt er wel serieus geld voor vind ik.
Misschien dat mijn vaste onderdelenleverancier ebay :D nog uitkomst biedt. Heb hier ook nog een lijntje uitgegooid :D http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=65650 |
wat is sierieus geld
die van jou is ook weer geld waardt meschien wel meer om dat jij een oude heb 10 pins die lijk me zelfs zeldzamer.... |
All times are GMT +1. The time now is 19:52. |